Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4945 записів
Владимир від 1072162, Херсон написав 18.02.2021:
Здравствуйте! Отправляю в начале месяца показания счётчика газа через viber, но они почему-то не отображаются в моем личном кабинете. Я только вижу в этом кабинете в разделе "Использование газа" какие-то непонятные мне плановые кубы в объеме 219м3 с ноября по нынешний месяц. Помогите разобраться пожалуйста.
Здравствуйте! Отправляю в начале месяца показания счётчика газа через viber, но они почему-то не отображаются в моем личном кабинете. Я только вижу в этом кабинете в разделе "Использование газа" какие-то непонятные мне плановые кубы в объеме 219м3 с ноября по нынешний месяц. Помогите разобраться пожалуйста.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Владимир.
З травня 2019 року ви жодного разу не надали показники лічильника. Вам необхідно викликати контролера Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки. Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги.
Дякуємо за звернення.
З травня 2019 року ви жодного разу не надали показники лічильника. Вам необхідно викликати контролера Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки. Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги.
Плющенков від 214701 Чернобаевка, ул Чернобаевская 81 написав 18.02.2021:
Добрый день. В доме три года временно не проживают и не используется газовые приборы. За распределение газа оплачивали. на октябрь 2020 была переплата, поэтому оплата не производилась два м-ца.. Затем получены платежки с показателями использования газа и якобы долгом. Что необходимо сделать, чтобы восстановить реальные расчеты. Буду благодарна за ответ.
Добрый день. В доме три года временно не проживают и не используется газовые приборы. За распределение газа оплачивали. на октябрь 2020 была переплата, поэтому оплата не производилась два м-ца.. Затем получены платежки с показателями использования газа и якобы долгом. Что необходимо сделать, чтобы восстановить реальные расчеты. Буду благодарна за ответ.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Плющенков.
Кодекс газорозподільних мереж Розділ VI. Комерційні умови доступу до газорозподільної системи для отримання/передачі природного газу, глава 6. Порядок розрахунків за договором розподілу природного газу Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору.
Дякуємо за звернення.
Кодекс газорозподільних мереж Розділ VI. Комерційні умови доступу до газорозподільної системи для отримання/передачі природного газу, глава 6. Порядок розрахунків за договором розподілу природного газу Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору.
Павло від 203312 м. Херсон написав 18.02.2021:
Добрий день. Мені невірно розрахували річну замовлену потужність на 2021 рік (о/р 203312): встановили 314 куб.м. замість 39 куб.м. - хоча в мене лише плита і газ використовується лише для приготування їжі. На початку лютого я відправляв (поштою та на електронну адресу) заяву на керівника Херсонгаз з проханням внести зміни по рахунку. Але досі відповіді не отримав і заборгованість не перерахована. Підкажіть, будь-ласка, коли можна очікувати на відповідь чи на перерахунок, і як можна перевірити статус розгляду заяви тощо. Дякую.
Добрий день. Мені невірно розрахували річну замовлену потужність на 2021 рік (о/р 203312): встановили 314 куб.м. замість 39 куб.м. - хоча в мене лише плита і газ використовується лише для приготування їжі. На початку лютого я відправляв (поштою та на електронну адресу) заяву на керівника Херсонгаз з проханням внести зміни по рахунку. Але досі відповіді не отримав і заборгованість не перерахована. Підкажіть, будь-ласка, коли можна очікувати на відповідь чи на перерахунок, і як можна перевірити статус розгляду заяви тощо. Дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Павло.
У вас рахується опалювальний прилад
Дякуємо за звернення.
У вас рахується опалювальний прилад
Тетяна від 7085 написав 18.02.2021:
Як можна подати заявку на зміну власника в електроному вигляді? Який необхідний перелік документів?
Як можна подати заявку на зміну власника в електроному вигляді? Який необхідний перелік документів?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тетяна.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комаітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. Онлайн переоформлення рахунку не здійснюється
Дякуємо за звернення.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комаітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. Онлайн переоформлення рахунку не здійснюється
Грабовський Микола Якович від 213796 написав 18.02.2021:
Маю передплату на ТОВ "Херсонрегіонгаз" в суммі 232,53грн. Як повернути надлишково сплачені кошти?
Маю передплату на ТОВ "Херсонрегіонгаз" в суммі 232,53грн. Як повернути надлишково сплачені кошти?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Грабовський Микола Якович.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Анна від 8908 Кохани написав 18.02.2021:
Доброго дня! Звідки взялись показники за газ за січень. Це дача, ми там зараз не живемо. Останні показники були за грудень1284 і вже оплачені. Сьогодні виставили рахунок за 178 куб і показники 1462 ????
Доброго дня! Звідки взялись показники за газ за січень. Це дача, ми там зараз не живемо. Останні показники були за грудень1284 і вже оплачені. Сьогодні виставили рахунок за 178 куб і показники 1462 ????
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анна.
З 01.12.20 від вас не надходять показники лічильника - вам обраховано планове споживання.
Дякуємо за звернення.
З 01.12.20 від вас не надходять показники лічильника - вам обраховано планове споживання.
Світлана від 41112 написав 18.02.2021:
Доброго дня. Прошу вказати показники лічильника за грудень 2020 року та за січень 2021 рік які у Вас обліковується для здійснення розрахунків
Доброго дня. Прошу вказати показники лічильника за грудень 2020 року та за січень 2021 рік які у Вас обліковується для здійснення розрахунків
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Світлана.
Зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт
Оксана від 100800 м. Нова Каховка написав 17.02.2021:
Добрий день! О/р 100800 м. Нова Каховка, вул. Шевченко 14, Олексієнко. Мені помилково виставили об"єм на 557 куб.м, тоді як у мене показники на початок січня 70691 на кінець місяця мною на сайт до 5 січня були надані показники 70909, тобто на 218 куб.м. Прошу внести вірні показники та зробити перерахунок на сайте Газ Ап. Дякую
Добрий день! О/р 100800 м. Нова Каховка, вул. Шевченко 14, Олексієнко. Мені помилково виставили об"єм на 557 куб.м, тоді як у мене показники на початок січня 70691 на кінець місяця мною на сайт до 5 січня були надані показники 70909, тобто на 218 куб.м. Прошу внести вірні показники та зробити перерахунок на сайте Газ Ап. Дякую
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Оксана.
Ваші показники на 01.02.21 - не отримано, вам обраховано плановий обсяг споживання відповідно до кодексу ГРМ. Отримані фактичні показники або планове споживання надається 07 числа до вашого постачальника. На сьогодні можливості коригувати показники немає. Внесіть фактичні показники у період з 01 по 05 число наступного місяця
Дякуємо за звернення.
Ваші показники на 01.02.21 - не отримано, вам обраховано плановий обсяг споживання відповідно до кодексу ГРМ. Отримані фактичні показники або планове споживання надається 07 числа до вашого постачальника. На сьогодні можливості коригувати показники немає. Внесіть фактичні показники у період з 01 по 05 число наступного місяця
Александр від 35142 написав 17.02.2021:
Александр від 35142 написав 15.02.2021: нет, счетчик не поставили, предложили купить сразу новый, без результатов поверки. просто опломбировали вход и сняли счетчик
Александр від 35142 написав 15.02.2021: нет, счетчик не поставили, предложили купить сразу новый, без результатов поверки. просто опломбировали вход и сняли счетчик
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Александр.
Зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт
Тетяна від 17134 с. Хлібодарівка написав 17.02.2021:
Тетяна від 17134 с. Хлібодарівка написав 11.02.2021: Я хочу зрозуміти, чому Ви передаєте не коректні показники постачальнику. Я 01.02.2021 внесла показники 1233куб., а Ви передали постачальнику 1285куб. Питання: Навіщо ми тоді вносимо показники, якщо ви передаєте показники які зняті через 5 днів. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Тетяна. Показники 1285 знято контролером на 31.01.21 Дякуємо за звернення. !!! Шановні навіщо б я зверталася до Вас про некоректні надані показники. Ще раз перечитайте питання. Показники зняті контролером через 5 днів , після того як я передала 1.02.2021 і різняться вони аж на 52куб.м. більше. Ваші контролери ходять 5-го, а подають заднім числом., нібито 1-го. У мене є фото показників на 1.02.2021
Тетяна від 17134 с. Хлібодарівка написав 11.02.2021: Я хочу зрозуміти, чому Ви передаєте не коректні показники постачальнику. Я 01.02.2021 внесла показники 1233куб., а Ви передали постачальнику 1285куб. Питання: Навіщо ми тоді вносимо показники, якщо ви передаєте показники які зняті через 5 днів. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Тетяна. Показники 1285 знято контролером на 31.01.21 Дякуємо за звернення. !!! Шановні навіщо б я зверталася до Вас про некоректні надані показники. Ще раз перечитайте питання. Показники зняті контролером через 5 днів , після того як я передала 1.02.2021 і різняться вони аж на 52куб.м. більше. Ваші контролери ходять 5-го, а подають заднім числом., нібито 1-го. У мене є фото показників на 1.02.2021
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тетяна.
З даного приводу надішліть заяву від свого імені (якщо ви є власником особового рахунку) у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. на адресу Secretary@gaz.kherson.ua або укрпоштою м.Херсон вул Поповича3 73036. До звернення додайте підтвердження показників ( копія квитанції про оплату із вказаними показниками, скріншот наданих показників, фото лічильника на фіксовану дату тощо) Без наявності достовірного підтвердження обсягів споживання (варіанти , що зазначені вище), листи не розглядаються.
Дякуємо за звернення.
З даного приводу надішліть заяву від свого імені (якщо ви є власником особового рахунку) у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. на адресу Secretary@gaz.kherson.ua або укрпоштою м.Херсон вул Поповича3 73036. До звернення додайте підтвердження показників ( копія квитанції про оплату із вказаними показниками, скріншот наданих показників, фото лічильника на фіксовану дату тощо) Без наявності достовірного підтвердження обсягів споживання (варіанти , що зазначені вище), листи не розглядаються.