Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4945 записів
Альона від Счасливцево написав 17.02.2021:
У нас переплата за газ, платил дедушка он уже умер, я новый владелец дома, все документы я предоставила( заявление, копии документов, квитанции...) нам не возвращают деньги и сказали в Геническ газе, что никто не вернёт. Что делать?
У нас переплата за газ, платил дедушка он уже умер, я новый владелец дома, все документы я предоставила( заявление, копии документов, квитанции...) нам не возвращают деньги и сказали в Геническ газе, что никто не вернёт. Что делать?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Альона.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Наталія від 350223067 написав 17.02.2021:
Намагання увійти у кабінет марні! При виконанні спроби написано, що невірний логін, або пароль. При намаганні заново перереєструватись і внесенні тих самих паролю и логіну пишуть, що така реєстраіція вже є, немає потреби реєструватися знову, натисніть вхід. І так поколу весь січень і лютий. Показники вношу без кабінету. Кошти берете непомірні, а навіть кабінети не в змозі налаштувати, не те, щоб вам додзвонитись
Намагання увійти у кабінет марні! При виконанні спроби написано, що невірний логін, або пароль. При намаганні заново перереєструватись і внесенні тих самих паролю и логіну пишуть, що така реєстраіція вже є, немає потреби реєструватися знову, натисніть вхід. І так поколу весь січень і лютий. Показники вношу без кабінету. Кошти берете непомірні, а навіть кабінети не в змозі налаштувати, не те, щоб вам додзвонитись
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталія.
Будь ласка уточніть ваш особовий рахунок в АТ Херсонгаз та населений пункт /район області
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш особовий рахунок в АТ Херсонгаз та населений пункт /район області
Сергій від 211508 Херсон написав 17.02.2021:
Добрий день! Скажіть будь ласка при переоформленні особистого рахунку можливо подача документів на електрону адресу херсонгазу. Або можливо буде достатньо надісланих документів на херсонрегіонгаз для повернення коштів ( заплатили помилково за грудень і січень херсонрегіонгазу).
Добрий день! Скажіть будь ласка при переоформленні особистого рахунку можливо подача документів на електрону адресу херсонгазу. Або можливо буде достатньо надісланих документів на херсонрегіонгаз для повернення коштів ( заплатили помилково за грудень і січень херсонрегіонгазу).
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сергій.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комаітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. Онлайн переоформлення рахунку не здійснюється
Дякуємо за звернення.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комаітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. Онлайн переоформлення рахунку не здійснюється
Тетяна від 217310 написав 17.02.2021:
Доброго дня, поясніть будь ласка чому ви передали за грудень місяць не правильні показники нофтогазу . Тепер у мене в херсонрегіонгазі переплата а в Нафтогазі борг. Що мені тепер робити? Квитанція за листопад 2163-4762-7866-4970. Отримано банком 2020-12-03, в 13:20:06. Там були такі показники попередні 2330- поточні 2600. А ви надали такі показники 2484. Можливо виправити цю помилку?
Доброго дня, поясніть будь ласка чому ви передали за грудень місяць не правильні показники нофтогазу . Тепер у мене в херсонрегіонгазі переплата а в Нафтогазі борг. Що мені тепер робити? Квитанція за листопад 2163-4762-7866-4970. Отримано банком 2020-12-03, в 13:20:06. Там були такі показники попередні 2330- поточні 2600. А ви надали такі показники 2484. Можливо виправити цю помилку?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тетяна.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт /район області
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт /район області
Андрій від 039667 Херсон написав 17.02.2021:
Доброго дня. На 16.02.2021 я викликав контролера ХерсонГаз для підтвердження показів лічильника але на протязі дня нікого не було і на телефон який я вказав в заявці дзвінка не було. В мене лічильник стоіть в загальному коридорі тоб то до нього є вільний доступ. Підкажіть будь ласка що мені робити ? Писати заявку ще раз?
Доброго дня. На 16.02.2021 я викликав контролера ХерсонГаз для підтвердження показів лічильника але на протязі дня нікого не було і на телефон який я вказав в заявці дзвінка не було. В мене лічильник стоіть в загальному коридорі тоб то до нього є вільний доступ. Підкажіть будь ласка що мені робити ? Писати заявку ще раз?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Андрій.
Ви викликали контролера на 16.03.21 - ця дата ще не настала
Дякуємо за звернення.
Ви викликали контролера на 16.03.21 - ця дата ще не настала
Оксана від 350038982 Таврийск написав 17.02.2021:
Здравствуй, я не знаю куда нужно еще обращаться, мне насчитали 273 куба, по факту использованно 68 куба, как мне внести правки? Почему так вообще произошло не могу понять, предыдущие показания: 17715 сейчас:17783. КАК МОЖНО ИЗМЕНИТЬ ПОКАЗАНИЯ???
Здравствуй, я не знаю куда нужно еще обращаться, мне насчитали 273 куба, по факту использованно 68 куба, как мне внести правки? Почему так вообще произошло не могу понять, предыдущие показания: 17715 сейчас:17783. КАК МОЖНО ИЗМЕНИТЬ ПОКАЗАНИЯ???
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Оксана.
Зазначте рахунок в АТ Херсонгаз
Дякуємо за звернення.
Зазначте рахунок в АТ Херсонгаз
Ирина від 204887 написав 17.02.2021:
У меня большая переплата за потребление газа. Что бы вернуть нужен контролер который зафиксирует показания. Я не могу дозвониться уже месяц к вам , что бы вызвать его по адресу. Как это можно сделать. ?
У меня большая переплата за потребление газа. Что бы вернуть нужен контролер который зафиксирует показания. Я не могу дозвониться уже месяц к вам , что бы вызвать его по адресу. Как это можно сделать. ?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ирина.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
ольга від 350226825 написав 16.02.2021:
почему показания за которые я оплачивала по квитанции и в ней же указывала месяц за который плачу не соответствуют . а теперь перейдя в нафтогаз у меня пошла задолжность. хотя в горгазе есть переплата, и как это можно исправить получилось задвоение показаний ,
почему показания за которые я оплачивала по квитанции и в ней же указывала месяц за который плачу не соответствуют . а теперь перейдя в нафтогаз у меня пошла задолжность. хотя в горгазе есть переплата, и как это можно исправить получилось задвоение показаний ,
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день ольга.
Ви вказали неіснуючий особовий рахунок
Дякуємо за звернення.
Ви вказали неіснуючий особовий рахунок
Олександр Михальчук від 2996 написав 16.02.2021:
За декабрь 2020 внесли ошибочные показания 366 вместо 336. В личном кабинет корректировать нет возможности. Как исправить показания ? На 31.01.21 показания 345 в личном кабинете внесены верно. Спасибо.
За декабрь 2020 внесли ошибочные показания 366 вместо 336. В личном кабинет корректировать нет возможности. Как исправить показания ? На 31.01.21 показания 345 в личном кабинете внесены верно. Спасибо.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олександр Михальчук.
Отримані фактичні показники або планове споживання надається 07 числа до вашого постачальника. На сьогодні можливості коригувати показники немає. Внесіть фактичні показники у період з 01 по 05 число наступного місяця
Дякуємо за звернення.
Отримані фактичні показники або планове споживання надається 07 числа до вашого постачальника. На сьогодні можливості коригувати показники немає. Внесіть фактичні показники у період з 01 по 05 число наступного місяця
Тетяна від 232491, Херсон написав 16.02.2021:
Добрый день, 15.02.2021 была у вас лично и провела сверку, оператор обещал провести корректировку и передать данные поставщику. Когда эти данные будут переданы в нафтогаз, дабы я понимала, сколько реально должна оплатить за январь?
Добрый день, 15.02.2021 была у вас лично и провела сверку, оператор обещал провести корректировку и передать данные поставщику. Когда эти данные будут переданы в нафтогаз, дабы я понимала, сколько реально должна оплатить за январь?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тетяна.
Очікуйте на рахунк від вашого постачальника
Дякуємо за звернення.
Очікуйте на рахунк від вашого постачальника