5709 записів
Дайте раз"яснение, как передавать показания счетчика за месячный период в случае его замены на временный при снятии на поверку. на момент передачи данных стоит временный счетчик
Дайте раз"яснение, как передавать показания счетчика за месячный период в случае его замены на временный при снятии на поверку. на момент передачи данных стоит временный счетчик... Згорнути
Станом на 01 число місяця ви має те надати показники лічильника, який фактично у вас встановлено на цю дату
Станом на 01 число місяця ви має те надати показники лічильника, який фактично у вас встановлено на цю дату... Згорнути
Вношу показания за 3-4 квартиры и у каждой уже по 2 раза пропадают предыдущие показания.Если раньше было вразброс,то сегодня везде пропал сентябрь.Ваша компания принимает и передает показания в мою ХОЕК,там почему-то сентябрьские данные получили.Я не хочу подтверждать неверные кубы и это не моя ошибка,но показания внести необходимо.Ваши действия?
Вношу показания за 3-4 квартиры и у каждой уже по 2 раза пропадают предыдущие показания.Если раньше было вразброс,то сегодня везде пропал сентябрь.Ваша компания принимает и передает показания в мою ХОЕК,там почему-то сентябрьские данные получили.Я не хочу подтверждать неверные кубы и это не моя ошибка,но показания внести необходимо.Ваши действия?... Згорнути
Яким чином вносяться показники та по яким особовим рахункам
Яким чином вносяться показники та по яким особовим рахункам... Згорнути
понад 5 років я не маю послуги газу. Договору з АТ Херсонрегионгаз я не мала і відмовилася поновлювати договір. До цього, останню проплату було зроблено за лютий 2016р. квитанція від 21.03.16р. Приїжджала якась бригада, зняла показники на лічильнику, звірили платіж. Потім, в мою відсутність, приїхали, вирили трактором яму на проїздній дорозі в провулку та відрізали трубу, яка йшла до подвір*я. актів мені не надали, то я визвала поліцію, прощо склали протокол та відкрили досудове розслідування. З тих пір в мене немає послуги від Херсонгаз. Користуємось альтернативними джерелами тепла. Питання, чому присилаєте Плату за розподіл ПРИРОДНОГО газу на мою адресу в сумі за жовтень 2021 !!! майже 3000грн. Нащо створювати штучні борги? Я розумію, що від*єднання від неіснуючою вже 5 років послуги в вашій комп*ютерній базі не відбулося. То ж скасуйте цей борг, бо буду звертатися зі скаргою до Держспоживслужби на вашу приватну структуру. Чулюкова І.А.
понад 5 років я не маю послуги газу. Договору з АТ Херсонрегионгаз я не мала і відмовилася поновлювати договір. До цього, останню проплату було зроблено за лютий 2016р. квитанція від 21.03.16р. Приїжджала якась бригада, зняла показники на лічильнику, звірили платіж. Потім, в мою відсутність, приїхали, вирили трактором яму на проїздній дорозі в провулку та відрізали трубу, яка йшла до подвір*я. актів мені не надали, то я визвала поліцію, прощо склали протокол та відкрили досудове розслідування. З тих пір в мене немає послуги від Херсонгаз. Користуємось альтернативними джерелами тепла. Питання, чому присилаєте Плату за розподіл ПРИРОДНОГО газу на мою адресу в сумі за жовтень 2021 !!! майже 3000грн. Нащо створювати штучні борги? Я розумію, що від*єднання від неіснуючою вже 5 років послуги в вашій комп*ютерній базі не відбулося. То ж скасуйте цей борг, бо буду звертатися зі скаргою до Держспоживслужби на вашу приватну структуру. Чулюкова І.А.... Згорнути
Розділ ГРМ VI. Комерційні умови доступу до газорозподільної системи для отримання/передачі природного газу, глава 6. Порядок розрахунків за договором розподілу природного газу Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору. Від щомісячної плати за розподіл газу ЗВІЛЬНЯЄ ТІЛЬКИ розірвання договору на розподіл газу, що передбачає механічне від'єднання колишнього споживача від газової мережі та його виключення назавжди з переліку споживачів (розторгення договору на розподіл), за письмовим зверненням споживача.
Розділ ГРМ VI. Комерційні умови доступу до газорозподільної системи для отримання/передачі природного газу, глава 6. Порядок розрахунків за договором розподілу природного газу
Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору.
Від щомісячної плати за розподіл газу ЗВІЛЬНЯЄ ТІЛЬКИ розірвання договору на розподіл газу, що передбачає механічне від'єднання колишнього споживача від газової мережі та його виключення назавжди з переліку споживачів (розторгення договору на розподіл), за письмовим зверненням споживача.... Згорнути
Добрый день! Можно ли онлайн оформить договор на розподил газа? Если да, то какой алгоритм?
Добрый день!
Можно ли онлайн оформить договор на розподил газа?
Если да, то какой алгоритм?... Згорнути
Вам потрібен договір чи переоформлення рахунку?
Вам потрібен договір чи переоформлення рахунку?... Згорнути
Для зміни кількості зареєстрованих осіб необхідно надати відповідну довідку про склад родини. А как это сделать онлайн в особистим кабинете?
Для зміни кількості зареєстрованих осіб необхідно надати відповідну довідку про склад родини. А как это сделать онлайн в особистим кабинете?... Згорнути
В кабінеті сподивача через вкладинку "Послуги "
В кабінеті сподивача через вкладинку "Послуги "... Згорнути
При подаче документов онлайн на смену собственника указал в графе количество зарегистрированных 0, а в сформированной заяве-приеднання стоит 4 человека. Как это можно исправить онлайн, или какие документы надо?
При подаче документов онлайн на смену собственника указал в графе количество зарегистрированных 0, а в сформированной заяве-приеднання стоит 4 человека. Как это можно исправить онлайн, или какие документы надо?... Згорнути
Для зміни кількості зареєстрованих осіб необхідно надати відповідну довідку про склад родини
Для зміни кількості зареєстрованих осіб необхідно надати відповідну довідку про склад родини... Згорнути
К предыдущему сообщению. В том то и дело, что показания были поданы и в августе и в сентябре. И поданы корректно. Я обязательно внесу показания с 1 по 5 число ноября, и сделаю скрин экрана теперь уже, вы даете мне гарантию, что они будут засчитаны? Что делать, если опять будет такая же ситуация?
К предыдущему сообщению. В том то и дело, что показания были поданы и в августе и в сентябре. И поданы корректно. Я обязательно внесу показания с 1 по 5 число ноября, и сделаю скрин экрана теперь уже, вы даете мне гарантию, что они будут засчитаны? Что делать, если опять будет такая же ситуация?... Згорнути
Показники, які ви вносите через особистий кабінет, мають бути внесені у період з 01 по 05 число місяця, більше за попередні та пітвердженні натисканням кнопки "Підвердити". Протягом 10-15 сек вони зявляться у вкладинці "Використання газу" , де їх можна перевірити.
Показники, які ви вносите через особистий кабінет, мають бути внесені у період з 01 по 05 число місяця, більше за попередні та пітвердженні натисканням кнопки "Підвердити".
Протягом 10-15 сек вони зявляться у вкладинці "Використання газу" , де їх можна перевірити.... Згорнути
Ежемесячно подаю показания за использованный газ в личном кабинете. За 2 последних месяца показания не учли. последний аз подавала показания 03.10.2021 года. (нажала кнопку "подтвердить", увидела "показания приняты, ваш расход газа 13 м3), а по факту - сейчас стоят нули. Позвонила оператору - на номер 316555, девушка выслушала и предложила обратится непосредственно к техподдержке сайта, возможно сбой, по т. 354787. Оператору Пятниченко Наталье, я описала ситуацию и попросила разобраться в чем сбой. Оператор не стала меня выслушивать, а только твердила, что "вы некоректно подали показания, вы не подали показания вовремя, и вообще вы недобросовестно подаете показания с начала года, если бы вы все внесли верно - все бы отобразилось на сайте, т.к. сайт работает безупречно". Дело в том что действительно в марте и в мае были сбои в показаниях, опять же из-за сайта, так как не засчитались реальные показания, но там проблему удалось решить с помощью оператора - все пересчитали, и пришли к правильным показаниям в итоге. И в те месяцы были внесены "плановые кубы" - тоесть хоть какие-то. А сейчас ноль. ни плановых, ни реальных. Как такое может быть? Оператор Пятниченко Н. мне не смогла ответить на вопрос, а только твердила, что я неправильно внесла показания счетчика, т.е. сама виновата, чем довела меня до нервного срыва. Еще и посмеялась - вас уже весь кабинет слышит, как вы истерите. Очень прошу разобраться в неполадках работы сайта, потому что я уверена в том, что показания счетчика были внесены вовремя и корректно (у меня все записано, как не смешно, в тетрадочке). И все оплачено! И очень прошу выяснить, почему ваши операторы позволяют себе доводить людей до нервных срывов, а не помогают им решить возникшую проблему?
Ежемесячно подаю показания за использованный газ в личном кабинете. За 2 последних месяца показания не учли. последний аз подавала показания 03.10.2021 года. (нажала кнопку "подтвердить", увидела "показания приняты, ваш расход газа 13 м3), а по факту - сейчас стоят нули. Позвонила оператору - на номер 316555, девушка выслушала и предложила обратится непосредственно к техподдержке сайта, возможно сбой, по т. 354787. Оператору Пятниченко Наталье, я описала ситуацию и попросила разобраться в чем сбой. Оператор не стала меня выслушивать, а только твердила, что "вы некоректно подали показания, вы не подали показания вовремя, и вообще вы недобросовестно подаете показания с начала года, если бы вы все внесли верно - все бы отобразилось на сайте, т.к. сайт работает безупречно". Дело в том что действительно в марте и в мае были сбои в показаниях, опять же из-за сайта, так как не засчитались реальные показания, но там проблему удалось решить с помощью оператора - все пересчитали, и пришли к правильным показаниям в итоге. И в те месяцы были внесены "плановые кубы" - тоесть хоть какие-то. А сейчас ноль. ни плановых, ни реальных. Как такое может быть? Оператор Пятниченко Н. мне не смогла ответить на вопрос, а только твердила, что я неправильно внесла показания счетчика, т.е. сама виновата, чем довела меня до нервного срыва. Еще и посмеялась - вас уже весь кабинет слышит, как вы истерите.
Очень прошу разобраться в неполадках работы сайта, потому что я уверена в том, что показания счетчика были внесены вовремя и корректно (у меня все записано, как не смешно, в тетрадочке). И все оплачено! И очень прошу выяснить, почему ваши операторы позволяют себе доводить людей до нервных срывов, а не помогают им решить возникшую проблему?... Згорнути
Останні надані показники за вказаним особовим рахунком надійшли 02.08.21 через сайт АТ Херсонгаз. Показники на 01.09. та 01.10 - не надходили. Надайте фактичні показники лічильника станом на 01.11.21
Останні надані показники за вказаним особовим рахунком надійшли 02.08.21 через сайт АТ Херсонгаз. Показники на 01.09. та 01.10 - не надходили.
Надайте фактичні показники лічильника станом на 01.11.21... Згорнути
Доброго дня! З початку року Нафтогаз України надсилає листи про заборгованість, хоча показники були кимось надумані (це дачний кооператив і взимку там ніхто не проживає). Вже кілька разів за літо були контролери, оплата проводиться вчасно. Невже не можна надіслати до Нафтогазу акт звірки? Чи хто цим повинен займатися?
Доброго дня! З початку року Нафтогаз України надсилає листи про заборгованість, хоча показники були кимось надумані (це дачний кооператив і взимку там ніхто не проживає). Вже кілька разів за літо були контролери, оплата проводиться вчасно. Невже не можна надіслати до Нафтогазу акт звірки? Чи хто цим повинен займатися?... Згорнути
Перерахунок за показниками лічильника користувачі особистого кабінету АТ Херсонгаз можуть здійснити через вкладку “Послугу” на своїй сторінці особистого кабінету АТ Херсонгаз. В онлайн режимі моєливо додати фото лічильника або копії квитанцій із зазначеними показниками. Якщо ви не зареєстрований користувач, рекомендуємо вам звернутися до найближчого пункту обслуговування споживачів із паспортом, кодом власника особового рахунку та квитанціями на сплату із вказаними показниками лічильника або помісячними фото лічильника за відповідний період, коли необхідно здійснити звіряння. Адреси усіх абонпунктів розміщені за посиланням http://gaz.kherson.ua Або зареєструватися в особистому кабінеті АТ Херсонгаз http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/
Перерахунок за показниками лічильника користувачі особистого кабінету АТ Херсонгаз можуть здійснити через вкладку “Послугу” на своїй сторінці особистого кабінету АТ Херсонгаз. В онлайн режимі моєливо додати фото лічильника або копії квитанцій із зазначеними показниками.
Якщо ви не зареєстрований користувач, рекомендуємо вам звернутися до найближчого пункту обслуговування споживачів із паспортом, кодом власника особового рахунку та квитанціями на сплату із вказаними показниками лічильника або помісячними фото лічильника за відповідний період, коли необхідно здійснити звіряння.
Адреси усіх абонпунктів розміщені за посиланням http://gaz.kherson.ua
Або зареєструватися в особистому кабінеті АТ Херсонгаз http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/... Згорнути
Добрый день, 18/10/2021 оплатил за распред. газа 454,000 грн , в назначении платежа адрес указал правильный , а лицевой счет подтянуло не мой ( 110175 вместо 370198 ). Подскажите, как перевести деньги на правильный лицевой ?
Добрый день, 18/10/2021 оплатил за распред. газа 454,000 грн , в назначении платежа адрес указал правильный , а лицевой счет подтянуло не мой ( 110175 вместо 370198 ). Подскажите, как перевести деньги на правильный лицевой ?... Згорнути
Для визначення приналежності платежу ( яку може юридично здійснити тільки платник — тобто власник особового рахунку), для повернення/правильного рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - Документи, підтверджуючі оплату - виписка з банку, квитанція, банківсткий лист тощо - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (не занадто великого розміру ). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення.
Для визначення приналежності платежу ( яку може юридично здійснити тільки платник — тобто власник особового рахунку), для повернення/правильного рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи:
- ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку.
- Документи, підтверджуючі оплату - виписка з банку, квитанція, банківсткий лист тощо
- НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (не занадто великого розміру ).
УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі.
УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення.... Згорнути
