Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5639 записів
Андрій від 11045, м.Херсон написав 24.09.2021:
Дорого дня! Додатково повідомляю № договора 3416-ВР/21 від 27.08.2021 року
Дорого дня! Додатково повідомляю № договора 3416-ВР/21 від 27.08.2021 року
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Андрій.
Будь ласка сьогодні очікуйте на дзвінок оператора
Дякуємо за звернення.
Будь ласка сьогодні очікуйте на дзвінок оператора
Віталій від 20236 написав 24.09.2021:
В КВІТНІ місяці звернувся в Брилівське відділення з заявою на відновлення газопостачання (попереднє відключення провели по моїй заяві, в зв'язку з ремонтом). Мені видали рахунок, на оплату послуг, сказали що після оплати, на протязі 10 днів проведуть підключення. Старшому майстеру я пояснив що працюю в Олешках за 60км. від дому ,кожного дня, і попросив попередити за день до їхнього виїзду. Через два місяці очикувань, мені позвонив майстер і попередив що через 30 хв. Бригада буде у мене вдома. Їх зустріла моя дружина, але підключення не провели , тому що як відповів Старший майстар Гусак "мне КАЖЕТСЯ вы сделали самоправные изменения которых нет в проэкте" хоча коли я писав заяву, він його пристально розглядав. Крім грубощів і те що бригада не буде витрачати свій час, більше нічого моя дружина не почула. Я намагався зателефонувати і навіть відправив фото проекта на вайбер, старшому майстеру , але він не відповів. Для вирішення данної ситуації, я звернувся до начальника Олешківського відділення. Ним було направлено майстра який порушень і "самоправних" змін не виявив. Але підключення ще не провели, старший майстер Гусак знаходить самі різноманітні причини. Наприклад : - в паспорті на газовий індикатор не було указано заводський номер, а також не працюе ксерокс щоб зробити копії моїх документів. Але мені здаеться причина зовсім інша, як сказав мені чоловік який був в черзі поперед мене "Три місяці не міг зробити заміну газ.плити поки не виложив 5 тис. грн." Чого тоді чекати мені?
В КВІТНІ місяці звернувся в Брилівське відділення з заявою на відновлення газопостачання (попереднє відключення провели по моїй заяві, в зв'язку з ремонтом). Мені видали рахунок, на оплату послуг, сказали що після оплати, на протязі 10 днів проведуть підключення. Старшому майстеру я пояснив що працюю в Олешках за 60км. від дому ,кожного дня, і попросив попередити за день до їхнього виїзду. Через два місяці очикувань, мені позвонив майстер і попередив що через 30 хв. Бригада буде у мене вдома. Їх зустріла моя дружина, але підключення не провели , тому що як відповів Старший майстар Гусак "мне КАЖЕТСЯ вы сделали самоправные изменения которых нет в проэкте" хоча коли я писав заяву, він його пристально розглядав. Крім грубощів і те що бригада не буде витрачати свій час, більше нічого моя дружина не почула. Я намагався зателефонувати і навіть відправив фото проекта на вайбер, старшому майстеру , але він не відповів. Для вирішення данної ситуації, я звернувся до начальника Олешківського відділення. Ним було направлено майстра який порушень і "самоправних" змін не виявив. Але підключення ще не провели, старший майстер Гусак знаходить самі різноманітні причини. Наприклад : - в паспорті на газовий індикатор не було указано заводський номер, а також не працюе ксерокс щоб зробити копії моїх документів. Але мені здаеться причина зовсім інша, як сказав мені чоловік який був в черзі поперед мене "Три місяці не міг зробити заміну газ.плити поки не виложив 5 тис. грн." Чого тоді чекати мені?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Віталій.
29 липня 2021 року, за вашою адресою було направлено майстра Брилівської дільниці експлуатації газорозподільних систем Лупана Сергія Сергійовича, для обстеження внутрішньої системи газопостачання на предмет відповідності встановленого газового обладнання виконавчо-технічній документації у присутності представника замовника. Під час обстеження було виявлено, що місце встановлення газових приладів згідно проекту, але самі прилади нові та не під`єднані до системи газопостачання. Представнику замовника була роз`яснена послідовность дій та надано повний перелік документів необхідних для оформлення технічної документації по заміні газового обладнання. 23 вересня 2021 року до Брилівської дільниці звернуся представник замовника, з пакетом документів який не в повному обсязі відповідав наданому раніше переліку (не надано завірені копії власником, та не мав доручення на право підпису від власника), тому сформувати рахунок та виконати оформлення відповідної технічної документації на заміну газового обладнаня було не можливе.
Дякуємо за звернення.
29 липня 2021 року, за вашою адресою було направлено майстра Брилівської дільниці експлуатації газорозподільних систем Лупана Сергія Сергійовича, для обстеження внутрішньої системи газопостачання на предмет відповідності встановленого газового обладнання виконавчо-технічній документації у присутності представника замовника. Під час обстеження було виявлено, що місце встановлення газових приладів згідно проекту, але самі прилади нові та не під`єднані до системи газопостачання. Представнику замовника була роз`яснена послідовность дій та надано повний перелік документів необхідних для оформлення технічної документації по заміні газового обладнання. 23 вересня 2021 року до Брилівської дільниці звернуся представник замовника, з пакетом документів який не в повному обсязі відповідав наданому раніше переліку (не надано завірені копії власником, та не мав доручення на право підпису від власника), тому сформувати рахунок та виконати оформлення відповідної технічної документації на заміну газового обладнаня було не можливе.
Дмитрий від 16082196 написав 23.09.2021:
Я сделал заявку о сорванной пломбе, на след день мне позвонили с номера +380952291564 и сказали что бы завтра я ждал специалистов с 8:00 до 17:00.я с трудом отпросился на работе, но никто не пришел, набрав данный номер женский голос сказал что это личный телефон и бросил трубку. Больше трубку не брали. Некая Алена , владелица этого телефона, ведёт себя странно. Что с моей заявкой и когда мне ждать перепломбировки?
Я сделал заявку о сорванной пломбе, на след день мне позвонили с номера +380952291564 и сказали что бы завтра я ждал специалистов с 8:00 до 17:00.я с трудом отпросился на работе, но никто не пришел, набрав данный номер женский голос сказал что это личный телефон и бросил трубку. Больше трубку не брали. Некая Алена , владелица этого телефона, ведёт себя странно. Что с моей заявкой и когда мне ждать перепломбировки?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Дмитрий.
Будь ласка уточніть яким чином або куди конкретно ви зверталися із заявою.
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть яким чином або куди конкретно ви зверталися із заявою.
Андрій від 11045, м.Херсон написав 22.09.2021:
Доброго дня! 11 вересня 2021 року мною була оплачена заявка на технічне обслуговування газового обладнання за адресою: м.Херсон, просп. Св. Кирила та Мефодія 11, кв 81, прошу надити інформацію про строки виконання оплачених мною робіт?
Доброго дня! 11 вересня 2021 року мною була оплачена заявка на технічне обслуговування газового обладнання за адресою: м.Херсон, просп. Св. Кирила та Мефодія 11, кв 81, прошу надити інформацію про строки виконання оплачених мною робіт?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Андрій.
Будь ласка зазначте номер замовлення чи договору на виконання робіт.
Дякуємо за звернення.
Будь ласка зазначте номер замовлення чи договору на виконання робіт.
Павел Валентинович від 20445,Виноградово написав 21.09.2021:
мне на меил пришло письмо о задолжности за распределение газа.но у меня всё уплачено через приват банк.чеки об оплате имеются.оплату производил согласно счетам ,которые вы выставляете через банк
мне на меил пришло письмо о задолжности за распределение газа.но у меня всё уплачено через приват банк.чеки об оплате имеются.оплату производил согласно счетам ,которые вы выставляете через банк
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Павел Валентинович.
Протягом 2021 року у вас недостатньо оплат, має бути 9 платежів - у вас 8
Дякуємо за звернення.
Протягом 2021 року у вас недостатньо оплат, має бути 9 платежів - у вас 8
Володимир Іванович від 28137, Архангельське написав 21.09.2021:
Дякую за відповідь на запит, але ніякого листа укрпоштою я не отримував на скаргу. Прошу надіслати на електронну адресу або повторно надіслати поштою. Більше 10 днів зі вказаного вами моменту надсилання відповіді, якої так і немає!!!
Дякую за відповідь на запит, але ніякого листа укрпоштою я не отримував на скаргу. Прошу надіслати на електронну адресу або повторно надіслати поштою. Більше 10 днів зі вказаного вами моменту надсилання відповіді, якої так і немає!!!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Володимир Іванович.
Зазначте електронну адресу, на яку надіслати вам дублікат
Дякуємо за звернення.
Зазначте електронну адресу, на яку надіслати вам дублікат
Володимир Іванович від 28137, Архангельське написав 20.09.2021:
25/08/2021 ви отримали листа на ім`я керівника (підпис в отриманні Летищенко), в якому викладено мою скаргу. В установлений законом термін (10 днів) ніякої відповіді не отримано. Поясніть, чому ви так безвідповідально працюєте і надайте все-таки відповідь по скарзі.
25/08/2021 ви отримали листа на ім`я керівника (підпис в отриманні Летищенко), в якому викладено мою скаргу. В установлений законом термін (10 днів) ніякої відповіді не отримано. Поясніть, чому ви так безвідповідально працюєте і надайте все-таки відповідь по скарзі.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Володимир Іванович.
Відповідь на письмове звернення готується протягом 15 робочих днів з моменту її отримання. 10/09/21 на вказану у заяві адресу направлена письмова відповідь укрпоштою.
Дякуємо за звернення.
Відповідь на письмове звернення готується протягом 15 робочих днів з моменту її отримання. 10/09/21 на вказану у заяві адресу направлена письмова відповідь укрпоштою.
Вадим від Херсон написав 20.09.2021:
Доброго дня. Скажите когда вы действительно будете сервисным центром? Когда после визита к вам останется хорошее настроение? Ваши операторы грубиянки вопросы решить не возможно. Обращался для того что бы отрезали трубу от газовой колонке в доме. Но документы отказались принимать т.к это домовладение и пока не будет копий остальных владельцев их не принимают. Эти документы собрать не получится т.к пару этих домовладений хозяева умерли один сидит в тюрьме. Одни копию паспорта не дают. И как выйти с этой ситуации мне не ответили! Только стали угрожать что если мы сами демонтируем трубу то отключат газ. И расценки у вас не малые мне озвучили от 1500 грн хоть частники сделают и за 400 но хочется сделать всё как положено. Вообщем вот такой сервис .....
Доброго дня. Скажите когда вы действительно будете сервисным центром? Когда после визита к вам останется хорошее настроение? Ваши операторы грубиянки вопросы решить не возможно. Обращался для того что бы отрезали трубу от газовой колонке в доме. Но документы отказались принимать т.к это домовладение и пока не будет копий остальных владельцев их не принимают. Эти документы собрать не получится т.к пару этих домовладений хозяева умерли один сидит в тюрьме. Одни копию паспорта не дают. И как выйти с этой ситуации мне не ответили! Только стали угрожать что если мы сами демонтируем трубу то отключат газ. И расценки у вас не малые мне озвучили от 1500 грн хоть частники сделают и за 400 но хочется сделать всё как положено. Вообщем вот такой сервис .....
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Вадим.
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз
Кирило від 16082688,Херсон написав 20.09.2021:
Здравствуйте, відповідно до заявки на зміну власника лицевого рахунку #261 від 17.08.21 мною був викликаний контролёр з метою обстеження (заявка #837 від 22.08.21) яким було складено акт обстеження # 029763 від 02.09.21, та повторно направлена заявка на зміну власника рахунку # 299 ввд 02.09.21 , у відповіді мені пропонують знову викликати контролера, також відповідні відповіді були по заявкам на зміну власника #317 від 15.09.21 ,# 322 від 16.09.21. Питання: скілько раз необхідно визивати контролера щоб замінити власника рахунку. Докумети вказані для заміни були надани в повному обсязі.
Здравствуйте, відповідно до заявки на зміну власника лицевого рахунку #261 від 17.08.21 мною був викликаний контролёр з метою обстеження (заявка #837 від 22.08.21) яким було складено акт обстеження # 029763 від 02.09.21, та повторно направлена заявка на зміну власника рахунку # 299 ввд 02.09.21 , у відповіді мені пропонують знову викликати контролера, також відповідні відповіді були по заявкам на зміну власника #317 від 15.09.21 ,# 322 від 16.09.21. Питання: скілько раз необхідно визивати контролера щоб замінити власника рахунку. Докумети вказані для заміни були надани в повному обсязі.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Кирило.
17.09.21 на вказану у заяві елпошту надіслано відповідь: "Повторно повідомляємо, для можливості проведення зміни персоніфікованих даних споживача по особовій картці № 16082688 та укладення договору розподілу природного газу з новим власником житлового приміщення недостатньо документів. Просимо надати відскановані/сфотографовані у кольоровому вигляді паспорт громадянина України та реєстраційний номер облікової картки платника податків."
Дякуємо за звернення.
17.09.21 на вказану у заяві елпошту надіслано відповідь: "Повторно повідомляємо, для можливості проведення зміни персоніфікованих даних споживача по особовій картці № 16082688 та укладення договору розподілу природного газу з новим власником житлового приміщення недостатньо документів. Просимо надати відскановані/сфотографовані у кольоровому вигляді паспорт громадянина України та реєстраційний номер облікової картки платника податків."
Тетяна від о/р 12098428, Херсон написав 20.09.2021:
Доброго дня. Дякую за відповідь. Але не все зрозуміло. Мається на увазі, що потрібні всі 3 зазначені підтвердження чи одне з вказаних? Бо скріншот наданих показників я надати не можу, бо не маю звички фотографувати лічильник кожен місяць 1 числа. Квітанція з правильними показниками є. Фото лічильника можу зробити з поточними показниками.
Доброго дня. Дякую за відповідь. Але не все зрозуміло. Мається на увазі, що потрібні всі 3 зазначені підтвердження чи одне з вказаних? Бо скріншот наданих показників я надати не можу, бо не маю звички фотографувати лічильник кожен місяць 1 числа. Квітанція з правильними показниками є. Фото лічильника можу зробити з поточними показниками.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тетяна.
До електронної заяви додайте квитанцію про сплату та фото лічильника на сьогодні
Дякуємо за звернення.
До електронної заяви додайте квитанцію про сплату та фото лічильника на сьогодні