5639 записів
Доброе утро, 8 октября 2021 - указана на сайте в личном кабинете проверка счётчика. Подскажите, пожалуйста, наши действия. Спасибо.
Доброе утро, 8 октября 2021 - указана на сайте в личном кабинете проверка счётчика. Подскажите, пожалуйста, наши действия. Спасибо.
Добрий день Татьяна.
Якщо ви з м.Херсон, будь ласка зверніться до служби метрології (0552) 51-13-27, 39-10-26, 39-10-28
Дякуємо за звернення.
Якщо ви з м.Херсон, будь ласка зверніться до служби метрології (0552) 51-13-27, 39-10-26, 39-10-28
Дякуємо за звернення.
Якщо ви з м.Херсон, будь ласка зверніться до служби метрології (0552) 51-13-27, 39-10-26, 39-10-28
До постачальника я зверталася. Там мені відповіли, що для того, щоб відкоригувати показники, треба звернулись до вас.
До постачальника я зверталася. Там мені відповіли, що для того, щоб відкоригувати показники, треба звернулись до вас.
Добрий день Тетяна.
Будь ласка, з даного приводу надішліть заяву від свого імені (якщо ви є власником особового рахунку) у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. на адресу Secretary@gaz.kherson.ua або укрпоштою м.Херсон вул Поповича,3, 73036. До звернення додайте підтвердження показників ( копія квитанції про оплату із вказаними показниками, скріншот наданих показників, фото лічильника на фіксовану дату тощо) Також усі документи можна надати через особистий кабінет - вкладка “Послуги” Без наявності достовірного підтвердження обсягів споживання (варіанти , що зазначені вище), листи не розглядаються.
Дякуємо за звернення.
Будь ласка, з даного приводу надішліть заяву від свого імені (якщо ви є власником особового рахунку) у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. на адресу Secretary@gaz.kherson.ua або укрпоштою м.Херсон вул Поповича,3, 73036. До звернення додайте підтвердження показників ( копія квитанції про оплату із вказаними показниками, скріншот наданих показників, фото лічильника на фіксовану дату тощо) Також усі документи можна надати через особистий кабінет - вкладка “Послуги” Без наявності достовірного підтвердження обсягів споживання (варіанти , що зазначені вище), листи не розглядаються.
Дякуємо за звернення.
Будь ласка, з даного приводу надішліть заяву від свого імені (якщо ви є власником особового рахунку) у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. на адресу Secretary@gaz.kherson.ua або укрпоштою м.Херсон вул Поповича,3, 73036.
До звернення додайте підтвердження показників ( копія квитанції про оплату із вказаними показниками, скріншот наданих показників, фото лічильника на фіксовану дату тощо)
Також усі документи можна надати через особистий кабінет - вкладка “Послуги”
Без наявності достовірного підтвердження обсягів споживання (варіанти , що зазначені вище), листи не розглядаються.
Додала місто.
Додала місто.
Добрий день Тетянa.
Показники 93 передано вашим постачальником, якому ви надали такі обсяги 02.09.21
Дякуємо за звернення.
Показники 93 передано вашим постачальником, якому ви надали такі обсяги 02.09.21
Дякуємо за звернення.
Показники 93 передано вашим постачальником, якому ви надали такі обсяги 02.09.21
Добрий день. Зверталась щодо неправильних показників лічильника через форму для зв'язку - відповіді так і не дочекалась. Пишу тут. У серпні було спочито 1 куб. м. газу, а не 11. Останні показники лічильника - 83, а не 93. Прошу відкоригувати.
Добрий день. Зверталась щодо неправильних показників лічильника через форму для зв'язку - відповіді так і не дочекалась. Пишу тут. У серпні було спочито 1 куб. м. газу, а не 11. Останні показники лічильника - 83, а не 93. Прошу відкоригувати.
Добрий день Тетяна.
Зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт
Прийміть заявку на перевірку газового лічильника. тел. 0662492602, або 0981749636.
Прийміть заявку на перевірку газового лічильника. тел. 0662492602, або 0981749636.
Добрий день ЛеонІд.
Очікуйте на дзвінок оператора
Дякуємо за звернення.
Очікуйте на дзвінок оператора
Дякуємо за звернення.
Очікуйте на дзвінок оператора
Указанные телефоны сервисного центра в Херсоне не отвечают
Указанные телефоны сервисного центра в Херсоне не отвечают
Добрий день Олег.
На які телефони ви зверталися?
Дякуємо за звернення.
На які телефони ви зверталися?
Дякуємо за звернення.
На які телефони ви зверталися?
Доброго дня! Тільки виникли ПРОБЛЕМА з Херсонгаз при перереєстрації ОСОБОВОГО електронного кабінета на сайті https://gaz.kherson.ua/! Щоб ДОДАТИ особовий рахунок необхідно вказати останню суму оплати за розподіл (транспортування) в поточному місяці!!! Це нонсенс просто! Хто таке взагалі вигадав? По телефону і в письмовому зверненні до Вас не надаєте таку інформацію, при тому встому, що вам називають всі необхідні данні!!! Сума оплати за розподіл (транспортування) це що, зараз вже конфеденційна інформація для споживача? Що за безлад у Вас? Якщо споживач звернувся до Вас з проханням дізнатись останню суму проплати, значить виникла в цьому життеєва необхідність!!! А не просто так за для цікавості!!! Прохання! Будь ласка, перегляньте це питання і цю послугу для споживачів, які звертаються до Вас з проханням назвати суму оплати за розподіл (транспортування) в поточному місяці при всьому тому, що Вам називають всі необхіддні данні. Або взагалі, зробіть реєстрацію особового кабінету без введення цих данних (так зроблено на всіх сайтах, які надають споживачам житлово-комунальні послуги)!!!! Я впевнений, що така проблема виникала і у інших споживачів при реєстрації!
Доброго дня!
Тільки виникли ПРОБЛЕМА з Херсонгаз при перереєстрації ОСОБОВОГО електронного кабінета на сайті https://gaz.kherson.ua/! Щоб ДОДАТИ особовий рахунок необхідно вказати останню суму оплати за розподіл (транспортування) в поточному місяці!!! Це нонсенс просто! Хто таке взагалі вигадав? По телефону і в письмовому зверненні до Вас не надаєте таку інформацію, при тому встому, що вам називають всі необхідні данні!!! Сума оплати за розподіл (транспортування) це що, зараз вже конфеденційна інформація для споживача? Що за безлад у Вас? Якщо споживач звернувся до Вас з проханням дізнатись останню суму проплати, значить виникла в цьому життеєва необхідність!!! А не просто так за для цікавості!!! Прохання! Будь ласка, перегляньте це питання і цю послугу для споживачів, які звертаються до Вас з проханням назвати суму оплати за розподіл (транспортування) в поточному місяці при всьому тому, що Вам називають всі необхіддні данні. Або взагалі, зробіть реєстрацію особового кабінету без введення цих данних (так зроблено на всіх сайтах, які надають споживачам житлово-комунальні послуги)!!!! Я впевнений, що така проблема виникала і у інших споживачів при реєстрації!
Добрий день Максим.
Відповідь на ваше питання вам надіслана на електронну пошту
Дякуємо за звернення.
Відповідь на ваше питання вам надіслана на електронну пошту
Дякуємо за звернення.
Відповідь на ваше питання вам надіслана на електронну пошту
Добрый день! Через личный кабинет передать отсканированные / сфотографированные в цветном виде документы НЕВОЗМОЖНО, поскольку стоит ограничение 3000 Кбайт на объем загружаемых файлов. В таком случае, сообщите пожалуйста адрес эл.почты, куда можно отправить документы. Потратить полдня на стояние в очереди на Поповича 3 по вопросу, который может и должен решаться в онлайне, принимая во внимание ситуацию с COVID, глупо.
Добрый день!
Через личный кабинет передать отсканированные / сфотографированные в цветном виде документы НЕВОЗМОЖНО, поскольку стоит ограничение 3000 Кбайт на объем загружаемых файлов. В таком случае, сообщите пожалуйста адрес эл.почты, куда можно отправить документы.
Потратить полдня на стояние в очереди на Поповича 3 по вопросу, который может и должен решаться в онлайне, принимая во внимание ситуацию с COVID, глупо.
Добрий день Дмитрий.
Для написання заяви онлайн споживач має виконати запропоновані умови, і самостійно завантажити файли визначеного обсягу. В разі неможливості завантаження фото, споживач може звернутися на Поповича 3 для особистого візиту, великих черг немає, або залишити письмову заяву із фото на Поповича 3 каб 11.
Дякуємо за звернення.
Для написання заяви онлайн споживач має виконати запропоновані умови, і самостійно завантажити файли визначеного обсягу. В разі неможливості завантаження фото, споживач може звернутися на Поповича 3 для особистого візиту, великих черг немає, або залишити письмову заяву із фото на Поповича 3 каб 11.
Дякуємо за звернення.
Для написання заяви онлайн споживач має виконати запропоновані умови, і самостійно завантажити файли визначеного обсягу.
В разі неможливості завантаження фото, споживач може звернутися на Поповича 3 для особистого візиту, великих черг немає, або залишити письмову заяву із фото на Поповича 3 каб 11.
Добрый день! В мене по моєму рахунку переплата становить 3560,77 грн. В Херсонгазі сказали що повернуть гроші тільки за чеки моїх проплат які є в наявності. Але чеків з 2012-2014 рік в мене не має, та багато чеків вже вицвіли та на них нічого не видно Можливо зробити роздруковку оплат по моєму рахунку з 2012 року, адже у Вас є в базі ці данні?
Добрый день! В мене по моєму рахунку переплата становить 3560,77 грн. В Херсонгазі сказали що повернуть гроші тільки за чеки моїх проплат які є в наявності. Але чеків з 2012-2014 рік в мене не має, та багато чеків вже вицвіли та на них нічого не видно
Можливо зробити роздруковку оплат по моєму рахунку з 2012 року, адже у Вас є в базі ці данні?
Добрий день Вероніка.
З даного питання будь ласка зверніться до свого колишнього постачальника.
Дякуємо за звернення.
З даного питання будь ласка зверніться до свого колишнього постачальника.
Дякуємо за звернення.
З даного питання будь ласка зверніться до свого колишнього постачальника.
Добрый день. 06.09.21 через личный кабинет отправлял документы по смене собственника объекта. Заявка № 305. Текущий статус "Прийнята". В течение какого времени можно ожидать ответ и как об этом можно будет узнать?
Добрый день. 06.09.21 через личный кабинет отправлял документы по смене собственника объекта. Заявка № 305.
Текущий статус "Прийнята". В течение какого времени можно ожидать ответ и как об этом можно будет узнать?
Добрий день Дмитрий.
Заяви через особистий кабінет відпрацьовуються протягом 15 робочих днів, про зміну статуса своєї заяви ви можете спостерігати в особистому кабінеті. Відповідь надійде вам на вказану вами ел адресу
Дякуємо за звернення.
Заяви через особистий кабінет відпрацьовуються протягом 15 робочих днів, про зміну статуса своєї заяви ви можете спостерігати в особистому кабінеті. Відповідь надійде вам на вказану вами ел адресу
Дякуємо за звернення.
Заяви через особистий кабінет відпрацьовуються протягом 15 робочих днів, про зміну статуса своєї заяви ви можете спостерігати в особистому кабінеті.
Відповідь надійде вам на вказану вами ел адресу
