Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5639 записів
Светлана від 2103 написав 03.09.2021:
Доброе утро. Я снова Вам пишу по поводу внесения показаний счётчика. Невозможно зайти в кабинет для населения ни с компьютера ни с телефона. И не у меня одной эта проблема. Почему кабинет для юр.лиц без проблем открывается. В чем проблема? Пожалуйста разберитесь с этой проблемой. Спасибо.
Доброе утро. Я снова Вам пишу по поводу внесения показаний счётчика. Невозможно зайти в кабинет для населения ни с компьютера ни с телефона. И не у меня одной эта проблема. Почему кабинет для юр.лиц без проблем открывается. В чем проблема? Пожалуйста разберитесь с этой проблемой. Спасибо.
Відповідь адміністратора Адміністратор
Добрий день Светлана.
На жаль Ви не надали детального опису, в чому саме у Вас виникли труднощі у користуванні кабінетом. Не відповіли навіть на питання, чи заходите ви взагалі на головну сторінку, чи не можете авторизуватися. Наразі більше 60 тисяч абонентів вже внесли показники та продовжують вносити, і тільки у Вас виникла проблема з цим. Спробуємо допомогти Вам за відсутності детальної інформації. Можливо Ви використовуєте VPN підключення? Якщо так, відключіть його, бо не всі VPN сервера працюють з портом в url адресі. Адреса кабінету містить в собі номер порту 8080 http://194.79.22.199:8080.
Дякуємо за звернення.
На жаль Ви не надали детального опису, в чому саме у Вас виникли труднощі у користуванні кабінетом. Не відповіли навіть на питання, чи заходите ви взагалі на головну сторінку, чи не можете авторизуватися. Наразі більше 60 тисяч абонентів вже внесли показники та продовжують вносити, і тільки у Вас виникла проблема з цим. Спробуємо допомогти Вам за відсутності детальної інформації. Можливо Ви використовуєте VPN підключення? Якщо так, відключіть його, бо не всі VPN сервера працюють з портом в url адресі. Адреса кабінету містить в собі номер порту 8080 http://194.79.22.199:8080.
Людмила від 761 Верхний Рогачик написав 03.09.2021:
Верхний Рогачик О/р 761 Каховский район .10 июня 2021 года была проведена поверка счетчика. Установили новый счетчик но до сих пор не поменяли показания счетчика в программе вследствие чего невозможно передать в личном кабинете новые показания счетчика. Подскажите к кому мне обратится чтобы устранить эту проблему.
Верхний Рогачик О/р 761 Каховский район .10 июня 2021 года была проведена поверка счетчика. Установили новый счетчик но до сих пор не поменяли показания счетчика в программе вследствие чего невозможно передать в личном кабинете новые показания счетчика. Подскажите к кому мне обратится чтобы устранить эту проблему.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Людмила.
Лічильник у вас змінено і внесено у дані, 05.07,05.09 - ви надали показники
Дякуємо за звернення.
Лічильник у вас змінено і внесено у дані, 05.07,05.09 - ви надали показники
Віталій від 13310 написав 02.09.2021:
Здравствуйте. При внесении данных за газ 01.09.2021 через чат бот, мною была допущена ошибка, вместо положенных 141 куб., было введено 1431 куб. (Фонтанная 21, к. 3, кв. 96) Как мне исправить данную ситуацию? Дозвониться до оператора я не могу.
Здравствуйте. При внесении данных за газ 01.09.2021 через чат бот, мною была допущена ошибка, вместо положенных 141 куб., было введено 1431 куб. (Фонтанная 21, к. 3, кв. 96) Как мне исправить данную ситуацию? Дозвониться до оператора я не могу.
Відповідь адміністратора Адміністратор
Добрий день Віталій.
По Вашому особовому рахунку буде виправлено помилку та буде зафіксовано 141 м. куб оператором.
Дякуємо за звернення.
По Вашому особовому рахунку буде виправлено помилку та буде зафіксовано 141 м. куб оператором.
Зоя від 1481 Олешки, Херсонська обл. написав 02.09.2021:
Почему уже второй месяц не фиксируются в кабинете новые показания счётчика?
Почему уже второй месяц не фиксируются в кабинете новые показания счётчика?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Зоя.
Показники зафіксовано у вересні ви надали їх 5 разів - 9944
Дякуємо за звернення.
Показники зафіксовано у вересні ви надали їх 5 разів - 9944
Светлана від 2103 пгт.Каланчак написав 02.09.2021:
Добрый день. Скажите пожалуйста, почему второй день невозможно зайти на Ваш сайт для внесения показаний газового счетчика?
Добрый день. Скажите пожалуйста, почему второй день невозможно зайти на Ваш сайт для внесения показаний газового счетчика?
Відповідь адміністратора Адміністратор
Добрий день Светлана.
Кабінет працює без збоїв, опишіть будь-ласка, у чому саме у вас виникли труднощі? Чи завантажується у Вас головна сторінка кабінету?
Дякуємо за звернення.
Кабінет працює без збоїв, опишіть будь-ласка, у чому саме у вас виникли труднощі? Чи завантажується у Вас головна сторінка кабінету?
Валентина від 51122. г.Херсон написав 01.09.2021:
Добрый день! Перестал работать счетчик. Куда обращаться?
Добрый день! Перестал работать счетчик. Куда обращаться?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Валентина.
Зателефонуйте на 104
Дякуємо за звернення.
Зателефонуйте на 104
Владислав від о/р 19720 м. Херсон написав 01.09.2021:
Прийміть заявку на виклик контролера
Прийміть заявку на виклик контролера
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Владислав.
Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки. Адреси пунктів обслуговування споживачів та графік їх роботи знаходяться за посиланням http://gaz.kherson.ua Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету АТ Херсонгаз - викликати контролера можливо у розділі “Послуги”.
Дякуємо за звернення.
Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки. Адреси пунктів обслуговування споживачів та графік їх роботи знаходяться за посиланням http://gaz.kherson.ua Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету АТ Херсонгаз - викликати контролера можливо у розділі “Послуги”.
Евгений від Новая Каховка написав 31.08.2021:
как продлить договор на газ
как продлить договор на газ
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Евгений.
Ви маєте на увазі договір на розподіл?
Дякуємо за звернення.
Ви маєте на увазі договір на розподіл?
Василь від 8246800211, Херсон. написав 31.08.2021:
Чому не працюе Онлайн-замовлення.
Чому не працюе Онлайн-замовлення.
Відповідь адміністратора Адміністратор
Добрий день Василь.
Онлайн-замовлення не працювало через відключення електроенергії. Зараз все працює.
Дякуємо за звернення.
Онлайн-замовлення не працювало через відключення електроенергії. Зараз все працює.
Андрей від 207276 м.Херсон написав 28.08.2021:
23.08.2021 сообщил в аварийную службу о перержавевшей проволоке на пломбе газового счётчика.обещали со мной связаться но до сих пор никто не звонил. 27.08.2021 написал заявку на сайте-ответа нет. 23.08.2021 обнаружил перержавевшей одну из двух проволок пломбы газового счётчика,вторая почти прогнила.посодействуйте в решении вопроса.
23.08.2021 сообщил в аварийную службу о перержавевшей проволоке на пломбе газового счётчика.обещали со мной связаться но до сих пор никто не звонил. 27.08.2021 написал заявку на сайте-ответа нет. 23.08.2021 обнаружил перержавевшей одну из двух проволок пломбы газового счётчика,вторая почти прогнила.посодействуйте в решении вопроса.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Андрей.
Вашої заявки немає, будь ласка зверніться на 104
Дякуємо за звернення.
Вашої заявки немає, будь ласка зверніться на 104