Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5282 записи
Ірина від О/Р 8866 м. Нова Каховка написав 02.04.2021:
Доброго дня. Лічильник газу у моїй квартирі потребує повірки ще з 2019р. В минулому році був контролер, яка зафіксувала факт необхідності повірки лічильника.Зараз вже 2021р. спеціалістів з повірки ще не було. Наразі маю великий обсяг спожитого газу за березень 2021р., хоча котел ставила на мінімальне споживання газу. Вважаю за необхідне провести повірку лічильника. Також зазначаю, що минулого разу при повірці покупала лічильник за свій рахунок. Чи замінять мені мій лічильник на новий співробіники Херсонгазу? В який термін мені очікувати дзвінка?
Доброго дня. Лічильник газу у моїй квартирі потребує повірки ще з 2019р. В минулому році був контролер, яка зафіксувала факт необхідності повірки лічильника.Зараз вже 2021р. спеціалістів з повірки ще не було. Наразі маю великий обсяг спожитого газу за березень 2021р., хоча котел ставила на мінімальне споживання газу. Вважаю за необхідне провести повірку лічильника. Також зазначаю, що минулого разу при повірці покупала лічильник за свій рахунок. Чи замінять мені мій лічильник на новий співробіники Херсонгазу? В який термін мені очікувати дзвінка?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ірина.
Надайте свій контактний телефон
Дякуємо за звернення.
Надайте свій контактний телефон
Елена від 30526, г. Херсон написав 02.04.2021:
Добрый день. Помогите, пожалуйста урегулировать вопрос оплаты за газ. Я в январе 2021г. зарегистрировалась в ПАТ Нафтогаз Укрины, открыла там личный кабинет. И внесла свои текущие показания использования газа и в Нафтогаз и в Херсонгаз. Но в 2020 году я не регулярно давала свои показания (не успевала их внести до 5 числа), хотя в каждой платежке данные указывала. Нафтогаз выставил мне счет за январь на 74 куб.м.!!!, а реально было израсходовано 8 куб.м. Я звонила в Нафтогаз, но они ответили, что я должна провести сверку с Херсонгазом, а Вы уже передадите им уточнённые данные и таким образом всё урегулируется. Мною, 17.03.2021 была проведена сверка. На 01.12.2020г. у меня переплата по газу 101,63грн., но уточненные данные в Нафтогаз не поступали. Я в Нафтогаз только перешла и уже должна кучу денег?! только потому, что не подавала свои данные вовремя Херсонгазу. Как можно это урегулировать между двумя компаниями и закрыть вопрос с якобы долгом? Заранее СПАСИБО.
Добрый день. Помогите, пожалуйста урегулировать вопрос оплаты за газ. Я в январе 2021г. зарегистрировалась в ПАТ Нафтогаз Укрины, открыла там личный кабинет. И внесла свои текущие показания использования газа и в Нафтогаз и в Херсонгаз. Но в 2020 году я не регулярно давала свои показания (не успевала их внести до 5 числа), хотя в каждой платежке данные указывала. Нафтогаз выставил мне счет за январь на 74 куб.м.!!!, а реально было израсходовано 8 куб.м. Я звонила в Нафтогаз, но они ответили, что я должна провести сверку с Херсонгазом, а Вы уже передадите им уточнённые данные и таким образом всё урегулируется. Мною, 17.03.2021 была проведена сверка. На 01.12.2020г. у меня переплата по газу 101,63грн., но уточненные данные в Нафтогаз не поступали. Я в Нафтогаз только перешла и уже должна кучу денег?! только потому, что не подавала свои данные вовремя Херсонгазу. Как можно это урегулировать между двумя компаниями и закрыть вопрос с якобы долгом? Заранее СПАСИБО.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Елена.
Вам необхідно викликати контролера Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки. Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. Після візиту контродера можна здійснити звірку.
Дякуємо за звернення.
Вам необхідно викликати контролера Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки. Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. Після візиту контродера можна здійснити звірку.
Артур від 229206 написав 02.04.2021:
Вартість послуги з розподілу визначена по формулі в якій зависили обсягспожитого газу замість 163 м.куб в розрахунок включили 314м.куб. Показання передаються щомісячно на протязі 3 років як через кабінет так і вайбер та своечасно знімаються контролерами, фіксована контрольна лєнта на лічильнику , споживання тільки газ.плита, електроопалення, болер. Звертався з січня по квітень 2021р. як через кабінет так і на гарячу лінію тел 316555. Оператор пригласил прийти лично. Прошу Вас, в связи с COVID 19, исправить объем потребления и пересчитать тариф з розподілу по моему домогосподарству без моего посещения. Оплату буду производить только после применения Вами тарифа с учетом фактических объемов. Благодарю. 02.04.21
Вартість послуги з розподілу визначена по формулі в якій зависили обсягспожитого газу замість 163 м.куб в розрахунок включили 314м.куб. Показання передаються щомісячно на протязі 3 років як через кабінет так і вайбер та своечасно знімаються контролерами, фіксована контрольна лєнта на лічильнику , споживання тільки газ.плита, електроопалення, болер. Звертався з січня по квітень 2021р. як через кабінет так і на гарячу лінію тел 316555. Оператор пригласил прийти лично. Прошу Вас, в связи с COVID 19, исправить объем потребления и пересчитать тариф з розподілу по моему домогосподарству без моего посещения. Оплату буду производить только после применения Вами тарифа с учетом фактических объемов. Благодарю. 02.04.21
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Артур.
Починаючи з 01 січня 2021 року відповідно до Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг ,від 16.12.2020 року № 2463 “Про встановлення тарифу на послуги розподілу природного газу для АТ “Херсонгаз” встановлено: тариф на послуги розподілу природного газу — у розмірі 1,68 грн. на 1 м3 на місяць (без урахування ПДВ), з ПДВ - 2,016 грн. Інформація про зміну тарифу була опублікована у грудні 2020 року на сайті товариства, у соціальних мереж, друкованих та електронних ЗМІ Обсяг розраховується відповідно до отриманих щомісяця показників протягом газового року з 01.10.2019 по 31.09.2020. Протягом календарного року (2021 рік) споживач має сплачувати за річну замовлену потужність минулого газового року (з 01.10.2019 по 30.09.2020) Загальний обсяг рівномірно розподіляється на увесь рік помісячно та помножується на поточний тариф, затверджений державним органом (Національна комісія з питань регулювання енергетики та комунальних послуг), для зменшення грошового навантаження на споживача У відповідності до п. 2 гл. 6 розділу VI , кодексу ГРМ) за підсумками 2020 газового року (період з 01.10.2019 р. по 30.09.2020 р.) фактичний обсяг споживання не може бути менше за: 39 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується тільки для приготування їжі, щомісячна сплата — 6,55 грн ; 126 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується для підігріву води та приготування їжі, щомісячна сплата — 21,17 грн; 314 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується комплексно, у тому числі для опалення, щомісячна сплата — 52,77грн. Розділ ГРМ VI. Комерційні умови доступу до газорозподільної системи для отримання/передачі природного газу, глава 6. Порядок розрахунків за договором розподілу природного газу Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору. Від щомісячної плати за розподіл газу... Читати далі
Дякуємо за звернення.
Починаючи з 01 січня 2021 року відповідно до Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг ,від 16.12.2020 року № 2463 “Про встановлення тарифу на послуги розподілу природного газу для АТ “Херсонгаз” встановлено: тариф на послуги розподілу природного газу — у розмірі 1,68 грн. на 1 м3 на місяць (без урахування ПДВ), з ПДВ - 2,016 грн. Інформація про зміну тарифу була опублікована у грудні 2020 року на сайті товариства, у соціальних мереж, друкованих та електронних ЗМІ Обсяг розраховується відповідно до отриманих щомісяця показників протягом газового року з 01.10.2019 по 31.09.2020. Протягом календарного року (2021 рік) споживач має сплачувати за річну замовлену потужність минулого газового року (з 01.10.2019 по 30.09.2020) Загальний обсяг рівномірно розподіляється на увесь рік помісячно та помножується на поточний тариф, затверджений державним органом (Національна комісія з питань регулювання енергетики та комунальних послуг), для зменшення грошового навантаження на споживача У відповідності до п. 2 гл. 6 розділу VI , кодексу ГРМ) за підсумками 2020 газового року (період з 01.10.2019 р. по 30.09.2020 р.) фактичний обсяг споживання не може бути менше за: 39 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується тільки для приготування їжі, щомісячна сплата — 6,55 грн ; 126 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується для підігріву води та приготування їжі, щомісячна сплата — 21,17 грн; 314 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується комплексно, у тому числі для опалення, щомісячна сплата — 52,77грн. Розділ ГРМ VI. Комерційні умови доступу до газорозподільної системи для отримання/передачі природного газу, глава 6. Порядок розрахунків за договором розподілу природного газу Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору. Від щомісячної плати за розподіл газу ЗВІЛЬНЯЄ ТІЛЬКИ розірвання договору на розподіл газу, що передбачає механічне від'єднання колишнього споживача від газової мережі та його виключення назавжди з переліку споживачів. Оплата вартості послуги з розподілу природного газу здійснюється Споживачем, який є побутовим (населення), до 20 числа (включно) місяця, в якому надаються послуги з розподілу природного газу. Тобто за лютий оплата у лютому , у березні за березень і т д . Оплата здійснюється на поточний рахунок Оператора ГРМ — АТ Херсонгаз. Ваш особовий рахунок в АТ Херсонгаз та реквізити для оплати не змінилися.
Михайло від 350267331, м.Херсон написав 02.04.2021:
Скажіть, будь ласка, чому при внесенні показників за газ я щоразу отримую повідомлення (в кабінеті!), що попередні показники не відомі - Н/Д. Це було в березні за лютий, і зараз теж саме. Як же мені подавати показники, щоб усе було як треба. Дякую завчасно.
Скажіть, будь ласка, чому при внесенні показників за газ я щоразу отримую повідомлення (в кабінеті!), що попередні показники не відомі - Н/Д. Це було в березні за лютий, і зараз теж саме. Як же мені подавати показники, щоб усе було як треба. Дякую завчасно.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Михайло.
Зазначте особовий рахунок в АТ Херсонгаз
Дякуємо за звернення.
Зазначте особовий рахунок в АТ Херсонгаз
Грабар Олексій Петрович від 207108, 73490, Комишани, Зоряна, буд. 18 написав 02.04.2021:
Добрий день.На моєму особовому рахунку по Херсонрегіонгаз 207108, 73490, Комишани, Зоряна, буд. 18 залишилася переплата у суммі 154,06 грн. Як мені зробити перерахунок та пореказати цю сумму на рахунок Херсонгаз за розподіл газу? Дякую.
Добрий день.На моєму особовому рахунку по Херсонрегіонгаз 207108, 73490, Комишани, Зоряна, буд. 18 залишилася переплата у суммі 154,06 грн. Як мені зробити перерахунок та пореказати цю сумму на рахунок Херсонгаз за розподіл газу? Дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Грабар Олексій Петрович.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Анатолій від 64753, Херсон написав 01.04.2021:
Чому в особистому кабінеті споживача на вашому сайті о/р 64753 при показниках за грудень/ лютий/ січень 1064/ 1066/ 1068 використання газу в таблиці зазначено 21 м куб. та 23 м.куб? 1068 -1064 = 4 м. куб. Звідки 44 м. куб????? Виправте помилку!! На попереднє звернення 24 березня ви написали: Добрий день Анатолій. За ваши запитом коригуваня будуть здійснені, будь ласка не хвилюйтеся Дякуємо за звернення.
Чому в особистому кабінеті споживача на вашому сайті о/р 64753 при показниках за грудень/ лютий/ січень 1064/ 1066/ 1068 використання газу в таблиці зазначено 21 м куб. та 23 м.куб? 1068 -1064 = 4 м. куб. Звідки 44 м. куб????? Виправте помилку!! На попереднє звернення 24 березня ви написали: Добрий день Анатолій. За ваши запитом коригуваня будуть здійснені, будь ласка не хвилюйтеся Дякуємо за звернення.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анатолій.
Ваші дані відкореговано і надано до постачальника. Обсяг розподілу на поточний газовий рік також відкореговано.
Дякуємо за звернення.
Ваші дані відкореговано і надано до постачальника. Обсяг розподілу на поточний газовий рік також відкореговано.
Олена від 16087364, Херсон написав 01.04.2021:
Здравствуйте. Подскажите, пожалуйста, как можно переоформить лицевой счёт?
Здравствуйте. Подскажите, пожалуйста, как можно переоформить лицевой счёт?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олена.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комаітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. Онлайн переоформлення рахунку не здійснюється
Дякуємо за звернення.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комаітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. Онлайн переоформлення рахунку не здійснюється
Владимир від 13130 херсон написав 01.04.2021:
Перешёл в Нафтогаз. Должен ли я передавать данные счетчика герсонгазу если передаю в Нафтогаз..
Перешёл в Нафтогаз. Должен ли я передавать данные счетчика герсонгазу если передаю в Нафтогаз..
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Владимир.
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (це - АТ ХЕРСОНГАЗ) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу.
Дякуємо за звернення.
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (це - АТ ХЕРСОНГАЗ) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу.
Олег від 237573 Херсон написав 01.04.2021:
Скажите пожалуйста почему я как всегда передал показания счетчикана 28.02.21 7023 Но 03.03.21 пришли сделать перепломбировку счетчика и показания на это время были 7037 и по этим показаниям пришел счет от нафтогаза, его оплатил. Пытаясь внести показания новые в личном кабинете предыдущие пишут 7023 и получается на 14 кубов больше,(счет оплачен на показания 7037) Почему Нафтогазу предыдущие пердали одни показания 7037,а обьем газа за март считают по показаниям 7023.?
Скажите пожалуйста почему я как всегда передал показания счетчикана 28.02.21 7023 Но 03.03.21 пришли сделать перепломбировку счетчика и показания на это время были 7037 и по этим показаниям пришел счет от нафтогаза, его оплатил. Пытаясь внести показания новые в личном кабинете предыдущие пишут 7023 и получается на 14 кубов больше,(счет оплачен на показания 7037) Почему Нафтогазу предыдущие пердали одни показания 7037,а обьем газа за март считают по показаниям 7023.?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олег.
На 03.03.21 контролером знято показники 7037. На сьогодні внесіть показники на 01.04.21
Дякуємо за звернення.
На 03.03.21 контролером знято показники 7037. На сьогодні внесіть показники на 01.04.21
Олександр від 312, м.Каховка, Херсон.обл. написав 01.04.2021:
Доброго дня! 17.02.2021р. було помилково переведено кошти в розмірі 27,44 грн за розподіл газу на Херсонрегіонгаз. замість Херсонгаз. Виникла переплата на вказану суму. 11.03.2021р. проведена оплата онлайн з Приват24 за розподіл вищевказаної суми + нової за розподіл 54,81грн. але в призначенні платежу програма замість адреси вставила о/р 312(правильно) КАХОВСЬКА 11. При перевірці на сайті, кошти не надійшли!
Доброго дня! 17.02.2021р. було помилково переведено кошти в розмірі 27,44 грн за розподіл газу на Херсонрегіонгаз. замість Херсонгаз. Виникла переплата на вказану суму. 11.03.2021р. проведена оплата онлайн з Приват24 за розподіл вищевказаної суми + нової за розподіл 54,81грн. але в призначенні платежу програма замість адреси вставила о/р 312(правильно) КАХОВСЬКА 11. При перевірці на сайті, кошти не надійшли!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олександр.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. Якщо необхідно повернути кошти платнику САМЕ на банківський рахунок ДОДАТКОВО необхідно надати копію паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити ПЛАТНИКА. НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. Якщо необхідно повернути кошти платнику САМЕ на банківський рахунок ДОДАТКОВО необхідно надати копію паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити ПЛАТНИКА. НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку