Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5282 записи
Галина від 50608 написав 15.02.2021:
Добрый день я хочу оплатить за газ моей свекрови , но я незнаю на какой расчетный счёт надо платить, говорят на старый счёт херсонгаза портить не льзя .подскажите куда оплачивать.
Добрый день я хочу оплатить за газ моей свекрови , но я незнаю на какой расчетный счёт надо платить, говорят на старый счёт херсонгаза портить не льзя .подскажите куда оплачивать.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Галина.
Оплата здійснюється на поточний рахунок Оператора ГРМ — АТ Херсонгаз. Реквізити АТ “Херсонгаз” для оплати за послуги з розподілу природного газу: 73036, м. Херсон, вул. Поповича, буд. 3, р/рUA053808050000000026005619739 АТ Райффайзен Банк АВАЛЬ у м. Києві, МФО 380805, ЄДРПОУ 03355353. Призначення платежу: код району-особовий рахунок, ПІБ, район, адреса, за розподіл природного газу. Коди районів: 2 - Білозерський, 3 - Новокаховський, 4 - Великоолександрівський, 5 - Високопільський, 6 - Бериславський, 7 - Чаплинський, 8 - Генічеський, 9 - Голопристанський, 10 - Каховський, 11- Каланчацький, 12 - Скадовський, 13 - Олешківський, 14 - Верхній Рогачик, 20 - Херсон. Приклад: 20-1717, Петров А.П., м. Херсон, просп. Ушакова, 1, кв. 1, за розподіл природного газу.
Дякуємо за звернення.
Оплата здійснюється на поточний рахунок Оператора ГРМ — АТ Херсонгаз. Реквізити АТ “Херсонгаз” для оплати за послуги з розподілу природного газу: 73036, м. Херсон, вул. Поповича, буд. 3, р/рUA053808050000000026005619739 АТ Райффайзен Банк АВАЛЬ у м. Києві, МФО 380805, ЄДРПОУ 03355353. Призначення платежу: код району-особовий рахунок, ПІБ, район, адреса, за розподіл природного газу. Коди районів: 2 - Білозерський, 3 - Новокаховський, 4 - Великоолександрівський, 5 - Високопільський, 6 - Бериславський, 7 - Чаплинський, 8 - Генічеський, 9 - Голопристанський, 10 - Каховський, 11- Каланчацький, 12 - Скадовський, 13 - Олешківський, 14 - Верхній Рогачик, 20 - Херсон. Приклад: 20-1717, Петров А.П., м. Херсон, просп. Ушакова, 1, кв. 1, за розподіл природного газу.
Вадим від 50967 написав 14.02.2021:
Я являюсь добросовестным плательщиком Херсонгаза и прошу разобраться с начислением мне лишних кубов за время, затянувшейся не по моей вине ( с 01.09.20 по 21.01.21), поверки, вашей компанией, предоставленного из обменного фонда, к стати, проработавшего всего три года, счетчика.
Я являюсь добросовестным плательщиком Херсонгаза и прошу разобраться с начислением мне лишних кубов за время, затянувшейся не по моей вине ( с 01.09.20 по 21.01.21), поверки, вашей компанией, предоставленного из обменного фонда, к стати, проработавшего всего три года, счетчика.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Вадим.
Рекомендуємо вам письмово звернутися на імя голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. За адресою вул.Поповича 3, Херсон , 73036 та викласти у зверненні усі питання.
Дякуємо за звернення.
Рекомендуємо вам письмово звернутися на імя голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. За адресою вул.Поповича 3, Херсон , 73036 та викласти у зверненні усі питання.
Вадим від 50967, Херсон написав 14.02.2021:
1.09.20г контролером был выписан акт, о том, что счетчик не реагирует на малое потребление, комиссия была назначена на 23.10.20г. Но до этого числа, не смотря на мои обращения в Херсонгаз, никто счетчика не снимал, после неоднократных обращений в Херсонгаз нам заменили счетчик, на счетчик из обменного фонда большего размера 21.01.21г. Т.е. прошло пол года. Учитывая то, что вся процедура проверки счетчика затянулась не по нашей вине, и никаких несанкционированых вмешательсв в работу счетчика не было, прошу пересчитать количество нам начисленых кубов по фактическому показанию нашего счетчика а не по средним показаниям за прошлогодние пол года, ведь процедура проверки не должна быть больше двух месяцев.
1.09.20г контролером был выписан акт, о том, что счетчик не реагирует на малое потребление, комиссия была назначена на 23.10.20г. Но до этого числа, не смотря на мои обращения в Херсонгаз, никто счетчика не снимал, после неоднократных обращений в Херсонгаз нам заменили счетчик, на счетчик из обменного фонда большего размера 21.01.21г. Т.е. прошло пол года. Учитывая то, что вся процедура проверки счетчика затянулась не по нашей вине, и никаких несанкционированых вмешательсв в работу счетчика не было, прошу пересчитать количество нам начисленых кубов по фактическому показанию нашего счетчика а не по средним показаниям за прошлогодние пол года, ведь процедура проверки не должна быть больше двух месяцев.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Вадим.
По середньому обрахунок склав 288,29 м куб. Типорозмір лічильника відповідає встановленому у вас обладнанню. Також ви можете письмово звернутися на імя голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. За адресою вул.Поповича 3, Херсон , 73036
Дякуємо за звернення.
По середньому обрахунок склав 288,29 м куб. Типорозмір лічильника відповідає встановленому у вас обладнанню. Також ви можете письмово звернутися на імя голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. За адресою вул.Поповича 3, Херсон , 73036
Татьяна від 209218 написав 14.02.2021:
Добрый вечер,за декабрь и январь за транспортировку газа оплочено! Почему висит досих пор долг?
Добрый вечер,за декабрь и январь за транспортировку газа оплочено! Почему висит досих пор долг?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Татьяна.
Оплата вартості послуги з розподілу природного газу здійснюється Споживачем, який є побутовим (населення), до 20 числа (включно) місяця, в якому надаються послуги з розподілу природного газу.
Дякуємо за звернення.
Оплата вартості послуги з розподілу природного газу здійснюється Споживачем, який є побутовим (населення), до 20 числа (включно) місяця, в якому надаються послуги з розподілу природного газу.
Вячеслав від 222119 Херсон написав 14.02.2021:
Я заплатив гроші за грудень .за газ не розуміючи що мене перевели до іншої компанії . І тепер я маю борг в іншій компанії. Як перевести гроші з вашого рахунку на інший.??????
Я заплатив гроші за грудень .за газ не розуміючи що мене перевели до іншої компанії . І тепер я маю борг в іншій компанії. Як перевести гроші з вашого рахунку на інший.??????
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Вячеслав.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. Товариство Херсонгаз, які і раніше займається транспортуванням природного газу по газовим трубопроводам та обслуговуванням газових мереж області і споруд на них (ГРП, ШРП газові колодязі тощо) та отримує за це оплату у вигляді тарифу на розподіл (оплата за трубу) від споживачів. Також, як і раніше АТ Херсонгаз займається обліком спожитого газу, тобто щомісяця отримує та узагальнює показники лічильників газу усіх споживачів в області для обрахування щомісячного загального обсягу спожитого газу в Херсонській області. Тому, шановні споживачі, наголошуємо що, діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються незмінними. Номери особових рахунків для споживачів, присвоєні в АТ Херсонгаз з моменту відкриття особового рахунку для оплати за розподіл (транспортування) газу — залишаються незмінними. Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Дякуємо за звернення.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. Товариство Херсонгаз, які і раніше займається транспортуванням природного газу по газовим трубопроводам та обслуговуванням газових мереж області і споруд на них (ГРП, ШРП газові колодязі тощо) та отримує за це оплату у вигляді тарифу на розподіл (оплата за трубу) від споживачів. Також, як і раніше АТ Херсонгаз займається обліком спожитого газу, тобто щомісяця отримує та узагальнює показники лічильників газу усіх споживачів в області для обрахування щомісячного загального обсягу спожитого газу в Херсонській області. Тому, шановні споживачі, наголошуємо що, діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються незмінними. Номери особових рахунків для споживачів, присвоєні в АТ Херсонгаз з моменту відкриття особового рахунку для оплати за розподіл (транспортування) газу — залишаються незмінними. Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Валентин від 31926, Херсон написав 14.02.2021:
Валентин від 31926, Херсон написав 04.02.2021: ДОбрый день. Подскажите пожалуйста по проверке счетчика, уже давно прошел срок проверки, к кому обращаться? Оператор не связывался с нами.Спасибо Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Валентин. Зазначте свій контактний телефон Дякуємо за звернення.
Валентин від 31926, Херсон написав 04.02.2021: ДОбрый день. Подскажите пожалуйста по проверке счетчика, уже давно прошел срок проверки, к кому обращаться? Оператор не связывался с нами.Спасибо Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Валентин. Зазначте свій контактний телефон Дякуємо за звернення.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Валентин.
Будь ласка очікуйте на дзвінок
Дякуємо за звернення.
Будь ласка очікуйте на дзвінок
Люба від 12030 Аскания Нова написав 14.02.2021:
Почему передаете другие показания. Больше чем я передала.
Почему передаете другие показания. Больше чем я передала.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Люба.
01.02 ви надали через сайт проказники 13676,а через свого постачальника - 13776
Дякуємо за звернення.
01.02 ви надали через сайт проказники 13676,а через свого постачальника - 13776
Тетяна від 4-8019 Великоолександрівський район смт Кар'єрне написав 14.02.2021:
У нас, коли ходив контролер записав завищенні показники .Велике прохання відреагувати ,щоб контролер прийшов ще раз і зняв показники та зробили перерахунок.Чекаю відповіді.
У нас, коли ходив контролер записав завищенні показники .Велике прохання відреагувати ,щоб контролер прийшов ще раз і зняв показники та зробили перерахунок.Чекаю відповіді.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тетяна.
Будь ласка очікуйте на виїзд спеціалістів
Дякуємо за звернення.
Будь ласка очікуйте на виїзд спеціалістів
Сергей від 11336 написав 14.02.2021:
Ваши тарифы на доставку завышены и я как потребитель заявляю ваша компания не честная. Подаю жалобу в СБУ.
Ваши тарифы на доставку завышены и я как потребитель заявляю ваша компания не честная. Подаю жалобу в СБУ.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сергей.
Будь ласка, уточніть Ваше питання
Дякуємо за звернення.
Будь ласка, уточніть Ваше питання
Виктор від 350031587 Корсунка написав 14.02.2021:
Я инвалид ликвидатор государство мне оплачивает за газ.А вам с какого боку я обязан платить того чего нет.
Я инвалид ликвидатор государство мне оплачивает за газ.А вам с какого боку я обязан платить того чего нет.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Виктор.
Будь ласка, уточніть Ваше питання
Дякуємо за звернення.
Будь ласка, уточніть Ваше питання