Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5040 записів
Наталья від 237180 написав 29.01.2021:
За газ, у нас большая переплата.
За газ, у нас большая переплата.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталья.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020, будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020, будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/
Наталья від 237180 написав 29.01.2021:
Доброе утро. 18.01.21 подала заявку на возврат переплаты. Скажите в какой срок возвращают деньги?
Доброе утро. 18.01.21 подала заявку на возврат переплаты. Скажите в какой срок возвращают деньги?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталья.
Переплату за що?
Дякуємо за звернення.
Переплату за що?
Юрий від 123446 написав 28.01.2021:
Сегодня, я получил информацию, что Ваш клиент, получил информацию, про то что Ваша организация нарушает законодательство Украины, я буду вынужден опубликован все переписки и документы, в которых изымпються деньги за неоаазаные услуги, то есть ч. 3 ст. 190 КК Украины
Сегодня, я получил информацию, что Ваш клиент, получил информацию, про то что Ваша организация нарушает законодательство Украины, я буду вынужден опубликован все переписки и документы, в которых изымпються деньги за неоаазаные услуги, то есть ч. 3 ст. 190 КК Украины
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Юрий.
Будь ласка уточніть свою особу
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть свою особу
Юрий від О/р 53554, Херсон написав 28.01.2021:
В ноябре был снят счетчик на поверку (показания 01438) и и установлен счетчик из обменного фонда (показания 00000) согласно акту №00678 от25.11.20. После поверки счетчик из обменного фонда (показания 00000) был снят и установлен родной (показания 01439) согласно акту №00688 от 30.11.20. В начале января в личном кабинете была запись "последние показания "0"" , после пятого января "последние показания "13". Если я внесу показания счетчика на данный момент 01458 какой будет результат и как все это привести к нормальному виду . С уважнием
В ноябре был снят счетчик на поверку (показания 01438) и и установлен счетчик из обменного фонда (показания 00000) согласно акту №00678 от25.11.20. После поверки счетчик из обменного фонда (показания 00000) был снят и установлен родной (показания 01439) согласно акту №00688 от 30.11.20. В начале января в личном кабинете была запись "последние показания "0"" , после пятого января "последние показания "13". Если я внесу показания счетчика на данный момент 01458 какой будет результат и как все это привести к нормальному виду . С уважнием
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Юрий.
Лічильник після повірки встановлено на 01.01.21 ви мали надати фактичні показники лічильника. Також надайте фактичні показники станом на 01.02.21
Дякуємо за звернення.
Лічильник після повірки встановлено на 01.01.21 ви мали надати фактичні показники лічильника. Також надайте фактичні показники станом на 01.02.21
Оксана від 10133, м.Олешки написав 28.01.2021:
10 грудня 2020 р. контролер провів звірку показників (особовий рахунок 10133, м.Олешки), про що складений відповідний акт, але до сьогодні показники на сайті не змінилися. Ваші оператори відсилають мене до місцевих, олешківських, місцеві кивають на вас, мовляв, ви повинні були відкоригувати, бо акт 006829 переданий. Чому станом на 01.01.2021 р. показники не були відкориговані?
10 грудня 2020 р. контролер провів звірку показників (особовий рахунок 10133, м.Олешки), про що складений відповідний акт, але до сьогодні показники на сайті не змінилися. Ваші оператори відсилають мене до місцевих, олешківських, місцеві кивають на вас, мовляв, ви повинні були відкоригувати, бо акт 006829 переданий. Чому станом на 01.01.2021 р. показники не були відкориговані?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Оксана.
Ви не надаєте показники лічильника більше року. В даному випадку будуть здійснено корегування за даними контролера. У наступному,в разі відсутності показників лічильника допостачальника будуть надаватися планові обсяги, які не можуть бути скореговані.
Дякуємо за звернення.
Ви не надаєте показники лічильника більше року. В даному випадку будуть здійснено корегування за даними контролера. У наступному,в разі відсутності показників лічильника допостачальника будуть надаватися планові обсяги, які не можуть бути скореговані.
Олександр від 238709 написав 28.01.2021:
Доброго дня. За листопад показники були передані 4.12 через чат бот у вайбері, які були зняті станом на 1.12., з додаванням фото лічильника та інформацією, що вони прийняті (можу надати фото підтвердження). Але вашою установою фактично не прийняті в роботу. Платіжка була сплачена згідно зафіксованих показників. Тепер Херсонрегіонгаз виставляє передплату і повна нісенітниця. Виправте вірні показники за листопад 2020року
Доброго дня. За листопад показники були передані 4.12 через чат бот у вайбері, які були зняті станом на 1.12., з додаванням фото лічильника та інформацією, що вони прийняті (можу надати фото підтвердження). Але вашою установою фактично не прийняті в роботу. Платіжка була сплачена згідно зафіксованих показників. Тепер Херсонрегіонгаз виставляє передплату і повна нісенітниця. Виправте вірні показники за листопад 2020року
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олександр.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт/район області
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт/район області
Светлана від 1070283, Херсон написав 28.01.2021:
Вызвала 20.01. 2021 контролёра для снятия показаний счётчика, сказали, что заявку приняли на 24 января, целый день прождали никто не пришёл и не звонил, теперь звоню каждый день по 30 40 раз и дозвонится не могу, можно ли узнать когда придёт контролёр? В абонентском отделении в очереди стояла, заявку не приняли, дали телефоны, чтобы звонить.
Вызвала 20.01. 2021 контролёра для снятия показаний счётчика, сказали, что заявку приняли на 24 января, целый день прождали никто не пришёл и не звонил, теперь звоню каждый день по 30 40 раз и дозвонится не могу, можно ли узнать когда придёт контролёр? В абонентском отделении в очереди стояла, заявку не приняли, дали телефоны, чтобы звонить.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Светлана.
Ви викликали контролера на 24 ЛЮТОГО
Дякуємо за звернення.
Ви викликали контролера на 24 ЛЮТОГО
Сенча Олеся від 114192,Херсонская обл, .Белозерский р-н.,с.Станислав,ул.Соборная,73 написав 28.01.2021:
Уважаемые работники ПАТ "Херсонгаз" обращаюсь к Вам с просьбой выдать справку о денежном эквиваленте льготы на предоставленный газ за сентябрь 2019 г. абоненту 114192 Сенча Олесе Анатольвне, прож.Херсонская обл.,Белозерский район, с. Станислав, ул Соборная,д.73. Запросы на данную справку на Ваше имя отправляло Белозерское УСЗН 10.12.2020г. в письменном виде по почте  и Станиславское ОТГ 18.01.2021 г. на Ваш электронный адрес, но ответа  нет ни по одному отправленному запросу. Буду очень благодарна если Вы дадите ответ на электронный адрес Станиславского ОТГ (stanislav_sr@meta.ua).На мои обращения Вы вообще не реагируете. Переписка ведется уже более 2-х месяцев. Для начисления пособия не хватает только справки вашей организации.
Уважаемые работники ПАТ "Херсонгаз" обращаюсь к Вам с просьбой выдать справку о денежном эквиваленте льготы на предоставленный газ за сентябрь 2019 г. абоненту 114192 Сенча Олесе Анатольвне, прож.Херсонская обл.,Белозерский район, с. Станислав, ул Соборная,д.73. Запросы на данную справку на Ваше имя отправляло Белозерское УСЗН 10.12.2020г. в письменном виде по почте  и Станиславское ОТГ 18.01.2021 г. на Ваш электронный адрес, но ответа  нет ни по одному отправленному запросу. Буду очень благодарна если Вы дадите ответ на электронный адрес Станиславского ОТГ (stanislav_sr@meta.ua).На мои обращения Вы вообще не реагируете. Переписка ведется уже более 2-х месяцев. Для начисления пособия не хватает только справки вашей организации.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сенча Олеся.
З цим питанням зверніться із заявою до ТОВ Херсонрегіонгаз
Дякуємо за звернення.
З цим питанням зверніться із заявою до ТОВ Херсонрегіонгаз
Віталій від 47754 написав 28.01.2021:
Де я можу знайти "заяву для укладання договору розподілу природного газу" і "заяву-приєднання до умов договору природного газу"?
Де я можу знайти "заяву для укладання договору розподілу природного газу" і "заяву-приєднання до умов договору природного газу"?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Віталій.
Заява на розподіл укладається у будь-якому пункті прийому споживачів АТ Херсонгаз
Дякуємо за звернення.
Заява на розподіл укладається у будь-якому пункті прийому споживачів АТ Херсонгаз
Михаил від 211660 написав 28.01.2021:
Здравствуйте. Подскажите, что будет, если не успели(не было возможности) заключить договор с новым поставщиком газа?
Здравствуйте. Подскажите, что будет, если не успели(не было возможности) заключить договор с новым поставщиком газа?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Михаил.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік.
Дякуємо за звернення.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік.