Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5615 записів
Сергей від 13853 написав 29.03.2021:
Доброго дня! 25 березня був у нас на адресі ваш співробітник з метою повірки лічильника. Зняв лічильник, що у нас був, поставив інший, поставив пломби, все зафіксував у відповідному акті. Питання заключається в чому, наші останні показники 541, а на новому лічильнику показники становлять 1742. Як нам в кінці цього місяця в особистому кабінеті подавати правильно показники реально використаного нами об'єму газу?
Доброго дня! 25 березня був у нас на адресі ваш співробітник з метою повірки лічильника. Зняв лічильник, що у нас був, поставив інший, поставив пломби, все зафіксував у відповідному акті. Питання заключається в чому, наші останні показники 541, а на новому лічильнику показники становлять 1742. Як нам в кінці цього місяця в особистому кабінеті подавати правильно показники реально використаного нами об'єму газу?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сергей.
На 01 число місяця ви маєте надати фактичні показники того лічильника, який у вас встановлено на дату зняття показників.
Дякуємо за звернення.
На 01 число місяця ви маєте надати фактичні показники того лічильника, який у вас встановлено на дату зняття показників.
Любов від Каховка,3782 написав 29.03.2021:
Зверталась 28.03 в квартирі о/р 3782 Каховка тимчасово не проживають,показники передаю кожен місяць одні і ті ж 191 куб .чому ПОН робить нарахування?кажуть,що по вашим показникам
Зверталась 28.03 в квартирі о/р 3782 Каховка тимчасово не проживають,показники передаю кожен місяць одні і ті ж 191 куб .чому ПОН робить нарахування?кажуть,що по вашим показникам
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Любов.
Ви сумлінно надаєте показники щомісяця. На постачальника передано обсяг - 0 м куб
Дякуємо за звернення.
Ви сумлінно надаєте показники щомісяця. На постачальника передано обсяг - 0 м куб
Анна від 31889 Абрикосовка написав 29.03.2021:
Добрый день! 23 марта отправила заявление и копии паспорта и квитанции об оплате за "розподіл газу", но на сегодняшний день результатов нет.
Добрый день! 23 марта отправила заявление и копии паспорта и квитанции об оплате за "розподіл газу", но на сегодняшний день результатов нет.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анна.
Контрольний строк виконання вашого звернення 07.04.21
Дякуємо за звернення.
Контрольний строк виконання вашого звернення 07.04.21
Андрей від 20021 Новая Каховка пр Победы 22 кв 22 написав 29.03.2021:
Какой тариф на распределение газа в апреле, ведь счет прислали на 1 квартал 2021 ?
Какой тариф на распределение газа в апреле, ведь счет прислали на 1 квартал 2021 ?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Андрей.
Щомісячний тариф на розподіл - незмінний протягом поточного року. В разі його зміни усіх споживачів обовязково буде повідомлено
Дякуємо за звернення.
Щомісячний тариф на розподіл - незмінний протягом поточного року. В разі його зміни усіх споживачів обовязково буде повідомлено
Ольга від 7556 Херсон написав 28.03.2021:
За январь нафтогаз выставляет долг. По факту использовано 4 куба вы передали 16. Попасть на Поповича 3 для сверки не реально очереди сумасшедшие. Какой выход? Как решить эту проблему?
За январь нафтогаз выставляет долг. По факту использовано 4 куба вы передали 16. Попасть на Поповича 3 для сверки не реально очереди сумасшедшие. Какой выход? Как решить эту проблему?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ольга.
На Поповича 3 " очереди сумасшедшие" немає. Для звірки ви можете звернутися особисто або оформити звернення через особистий кабінет вкладинка "послуги"
Дякуємо за звернення.
На Поповича 3 " очереди сумасшедшие" немає. Для звірки ви можете звернутися особисто або оформити звернення через особистий кабінет вкладинка "послуги"
Любов від 3782 написав 28.03.2021:
О/р 3782 показники передаю кожен місяць одні і ті ж,191куб,бо в квартирі тимчасово не проживають.Чому ПОН виставляє борг за вашими даними?
О/р 3782 показники передаю кожен місяць одні і ті ж,191куб,бо в квартирі тимчасово не проживають.Чому ПОН виставляє борг за вашими даними?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Любов.
Зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт
Дмитро від 7280 Каховка написав 28.03.2021:
Проблема з постачанням газу, тиск газу падає і газ пропадає. Проблема відбувається дуже часто
Проблема з постачанням газу, тиск газу падає і газ пропадає. Проблема відбувається дуже часто
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Дмитро.
Чи зверталися ви із цим питанням на 104 або до сервісного центру АТ Херсонгаз?
Дякуємо за звернення.
Чи зверталися ви із цим питанням на 104 або до сервісного центру АТ Херсонгаз?
Светлана від 56116 Херсон написав 28.03.2021:
Здравствуйте. Подскажите можно ли изменить логин и пароль в личном кабинете? Если можно то как?
Здравствуйте. Подскажите можно ли изменить логин и пароль в личном кабинете? Если можно то как?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Светлана.
Для цього необхідно здійснити нову реєстрацію.
Дякуємо за звернення.
Для цього необхідно здійснити нову реєстрацію.
Лариса від 8717 Херсон написав 28.03.2021:
Почему перестали приходить начисления ДЕТИ ВОЙНЫ согласно Пільге Мінсоцполітики Постанова 848 (последнее было в ноябре)? По воде и электричеству эти начисления приходят ежемесячно без перерывов
Почему перестали приходить начисления ДЕТИ ВОЙНЫ согласно Пільге Мінсоцполітики Постанова 848 (последнее было в ноябре)? По воде и электричеству эти начисления приходят ежемесячно без перерывов
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Лариса.
З усіх питань пільг/субсидій будь ласка звертайтеся до органів упсзн за місцем проживання
Дякуємо за звернення.
З усіх питань пільг/субсидій будь ласка звертайтеся до органів упсзн за місцем проживання
Наталя від 207567 Пгт Камышаны написав 26.03.2021:
Добрый день подскажите сайт не работает? почему не меняются числа за транспортировку оплачиваю а на счету задолженость?? и звонят работники !!!!! по лицевому 207567 Бондарь НВ
Добрый день подскажите сайт не работает? почему не меняются числа за транспортировку оплачиваю а на счету задолженость?? и звонят работники !!!!! по лицевому 207567 Бондарь НВ
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталя.
Особистий кабінет працює, якщо ви не можете зайти просто спробуйте увійти трохи пізніше. За лютий та березень оплат не надходило.
Дякуємо за звернення.
Особистий кабінет працює, якщо ви не можете зайти просто спробуйте увійти трохи пізніше. За лютий та березень оплат не надходило.