Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5639 записів
Михайло від 350267331, м.Херсон написав 02.04.2021:
Скажіть, будь ласка, чому при внесенні показників за газ я щоразу отримую повідомлення (в кабінеті!), що попередні показники не відомі - Н/Д. Це було в березні за лютий, і зараз теж саме. Як же мені подавати показники, щоб усе було як треба. Дякую завчасно.
Скажіть, будь ласка, чому при внесенні показників за газ я щоразу отримую повідомлення (в кабінеті!), що попередні показники не відомі - Н/Д. Це було в березні за лютий, і зараз теж саме. Як же мені подавати показники, щоб усе було як треба. Дякую завчасно.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Михайло.
Зазначте особовий рахунок в АТ Херсонгаз
Дякуємо за звернення.
Зазначте особовий рахунок в АТ Херсонгаз
Грабар Олексій Петрович від 207108, 73490, Комишани, Зоряна, буд. 18 написав 02.04.2021:
Добрий день.На моєму особовому рахунку по Херсонрегіонгаз 207108, 73490, Комишани, Зоряна, буд. 18 залишилася переплата у суммі 154,06 грн. Як мені зробити перерахунок та пореказати цю сумму на рахунок Херсонгаз за розподіл газу? Дякую.
Добрий день.На моєму особовому рахунку по Херсонрегіонгаз 207108, 73490, Комишани, Зоряна, буд. 18 залишилася переплата у суммі 154,06 грн. Як мені зробити перерахунок та пореказати цю сумму на рахунок Херсонгаз за розподіл газу? Дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Грабар Олексій Петрович.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Анатолій від 64753, Херсон написав 01.04.2021:
Чому в особистому кабінеті споживача на вашому сайті о/р 64753 при показниках за грудень/ лютий/ січень 1064/ 1066/ 1068 використання газу в таблиці зазначено 21 м куб. та 23 м.куб? 1068 -1064 = 4 м. куб. Звідки 44 м. куб????? Виправте помилку!! На попереднє звернення 24 березня ви написали: Добрий день Анатолій. За ваши запитом коригуваня будуть здійснені, будь ласка не хвилюйтеся Дякуємо за звернення.
Чому в особистому кабінеті споживача на вашому сайті о/р 64753 при показниках за грудень/ лютий/ січень 1064/ 1066/ 1068 використання газу в таблиці зазначено 21 м куб. та 23 м.куб? 1068 -1064 = 4 м. куб. Звідки 44 м. куб????? Виправте помилку!! На попереднє звернення 24 березня ви написали: Добрий день Анатолій. За ваши запитом коригуваня будуть здійснені, будь ласка не хвилюйтеся Дякуємо за звернення.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анатолій.
Ваші дані відкореговано і надано до постачальника. Обсяг розподілу на поточний газовий рік також відкореговано.
Дякуємо за звернення.
Ваші дані відкореговано і надано до постачальника. Обсяг розподілу на поточний газовий рік також відкореговано.
Олена від 16087364, Херсон написав 01.04.2021:
Здравствуйте. Подскажите, пожалуйста, как можно переоформить лицевой счёт?
Здравствуйте. Подскажите, пожалуйста, как можно переоформить лицевой счёт?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олена.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комаітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. Онлайн переоформлення рахунку не здійснюється
Дякуємо за звернення.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комаітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. Онлайн переоформлення рахунку не здійснюється
Владимир від 13130 херсон написав 01.04.2021:
Перешёл в Нафтогаз. Должен ли я передавать данные счетчика герсонгазу если передаю в Нафтогаз..
Перешёл в Нафтогаз. Должен ли я передавать данные счетчика герсонгазу если передаю в Нафтогаз..
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Владимир.
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (це - АТ ХЕРСОНГАЗ) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу.
Дякуємо за звернення.
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (це - АТ ХЕРСОНГАЗ) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу.
Олег від 237573 Херсон написав 01.04.2021:
Скажите пожалуйста почему я как всегда передал показания счетчикана 28.02.21 7023 Но 03.03.21 пришли сделать перепломбировку счетчика и показания на это время были 7037 и по этим показаниям пришел счет от нафтогаза, его оплатил. Пытаясь внести показания новые в личном кабинете предыдущие пишут 7023 и получается на 14 кубов больше,(счет оплачен на показания 7037) Почему Нафтогазу предыдущие пердали одни показания 7037,а обьем газа за март считают по показаниям 7023.?
Скажите пожалуйста почему я как всегда передал показания счетчикана 28.02.21 7023 Но 03.03.21 пришли сделать перепломбировку счетчика и показания на это время были 7037 и по этим показаниям пришел счет от нафтогаза, его оплатил. Пытаясь внести показания новые в личном кабинете предыдущие пишут 7023 и получается на 14 кубов больше,(счет оплачен на показания 7037) Почему Нафтогазу предыдущие пердали одни показания 7037,а обьем газа за март считают по показаниям 7023.?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олег.
На 03.03.21 контролером знято показники 7037. На сьогодні внесіть показники на 01.04.21
Дякуємо за звернення.
На 03.03.21 контролером знято показники 7037. На сьогодні внесіть показники на 01.04.21
Олександр від 312, м.Каховка, Херсон.обл. написав 01.04.2021:
Доброго дня! 17.02.2021р. було помилково переведено кошти в розмірі 27,44 грн за розподіл газу на Херсонрегіонгаз. замість Херсонгаз. Виникла переплата на вказану суму. 11.03.2021р. проведена оплата онлайн з Приват24 за розподіл вищевказаної суми + нової за розподіл 54,81грн. але в призначенні платежу програма замість адреси вставила о/р 312(правильно) КАХОВСЬКА 11. При перевірці на сайті, кошти не надійшли!
Доброго дня! 17.02.2021р. було помилково переведено кошти в розмірі 27,44 грн за розподіл газу на Херсонрегіонгаз. замість Херсонгаз. Виникла переплата на вказану суму. 11.03.2021р. проведена оплата онлайн з Приват24 за розподіл вищевказаної суми + нової за розподіл 54,81грн. але в призначенні платежу програма замість адреси вставила о/р 312(правильно) КАХОВСЬКА 11. При перевірці на сайті, кошти не надійшли!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олександр.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. Якщо необхідно повернути кошти платнику САМЕ на банківський рахунок ДОДАТКОВО необхідно надати копію паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити ПЛАТНИКА. НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. Якщо необхідно повернути кошти платнику САМЕ на банківський рахунок ДОДАТКОВО необхідно надати копію паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити ПЛАТНИКА. НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку
Павел від 4552 г. Берислав написав 01.04.2021:
16.03.2021 г. ошибочно, по старому шаблону, через Приват Банк были перечислены деньги (487грн.) за газоснабжение. 31.03.2021г. Вам был отправлен запрос от ПриватБанка о возврате средств. Прошу рассмотреть и решить этот вопрос.
16.03.2021 г. ошибочно, по старому шаблону, через Приват Банк были перечислены деньги (487грн.) за газоснабжение. 31.03.2021г. Вам был отправлен запрос от ПриватБанка о возврате средств. Прошу рассмотреть и решить этот вопрос.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Павел.
Цей запит надходить до вашого колишнього постачальника, а не до АТ Херсонгаз. Нагадуємо, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування (розподіл) і облік. Товариство Херсонгаз, які і раніше займається транспортуванням природного газу по газовим трубопроводам та обслуговуванням газових мереж області і споруд на них (ГРП, ШРП газові колодязі тощо) та отримує за це оплату у вигляді тарифу на розподіл (оплата за трубу) від споживачів. Також, як і раніше АТ Херсонгаз займається обліком спожитого газу, тобто щомісяця отримує та узагальнює показники лічильників газу усіх споживачів в області для обрахування щомісячного загального обсягу спожитого газу в Херсонській області. Тому, шановні споживачі, наголошуємо що, діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються незмінними. Номери особових рахунків для споживачів, присвоєні в АТ Херсонгаз з моменту відкриття особового рахунку для оплати за розподіл (транспортування) газу — залишаються незмінними.
Дякуємо за звернення.
Цей запит надходить до вашого колишнього постачальника, а не до АТ Херсонгаз. Нагадуємо, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування (розподіл) і облік. Товариство Херсонгаз, які і раніше займається транспортуванням природного газу по газовим трубопроводам та обслуговуванням газових мереж області і споруд на них (ГРП, ШРП газові колодязі тощо) та отримує за це оплату у вигляді тарифу на розподіл (оплата за трубу) від споживачів. Також, як і раніше АТ Херсонгаз займається обліком спожитого газу, тобто щомісяця отримує та узагальнює показники лічильників газу усіх споживачів в області для обрахування щомісячного загального обсягу спожитого газу в Херсонській області. Тому, шановні споживачі, наголошуємо що, діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються незмінними. Номери особових рахунків для споживачів, присвоєні в АТ Херсонгаз з моменту відкриття особового рахунку для оплати за розподіл (транспортування) газу — залишаються незмінними.
Ирина від 227978 г. Херсон написав 31.03.2021:
Здравствуйте. Во втором абзаце моего запроса я скопировала свой запрос, который делала вам 30.03.21 г., в запросе однозначно задан вопрос по поводу порядка зачисления с ошибочно указанного лицевого счёта на правильный счёт. Но в вашем ответе вы описали порядок возврата на текущий банковский счёт. Прошу вас ответить по существу заданного мной вопроса. Спасибо. При оплате за распределение газа в терминале Ощадбанка допустили ошибку в номере лицевого счёта. На запрос Ощадбанк ответил, что обращаться надо в вашу компанию. Возможно ли оплаченную сумму зачислить на мой лицевой счёт, открытый в Херсонгазе и какие документы для этого необходимы. Спасибо.
Здравствуйте. Во втором абзаце моего запроса я скопировала свой запрос, который делала вам 30.03.21 г., в запросе однозначно задан вопрос по поводу порядка зачисления с ошибочно указанного лицевого счёта на правильный счёт. Но в вашем ответе вы описали порядок возврата на текущий банковский счёт. Прошу вас ответить по существу заданного мной вопроса. Спасибо. При оплате за распределение газа в терминале Ощадбанка допустили ошибку в номере лицевого счёта. На запрос Ощадбанк ответил, что обращаться надо в вашу компанию. Возможно ли оплаченную сумму зачислить на мой лицевой счёт, открытый в Херсонгазе и какие документы для этого необходимы. Спасибо.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ирина.
Будь ласка більш уважніше прочитайте інструкцію - там є відповіді на всі ваші запитання
Дякуємо за звернення.
Будь ласка більш уважніше прочитайте інструкцію - там є відповіді на всі ваші запитання
Анастасия від 6276, Каховка написав 31.03.2021:
Как долго ждать возврата денежных средств? Все документы были приняты оператором,прошло 2 месяца.
Как долго ждать возврата денежных средств? Все документы были приняты оператором,прошло 2 месяца.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анастасия.
Про яке поверення коштів йде мова?
Дякуємо за звернення.
Про яке поверення коштів йде мова?