5615 записів
Не верно передали показания счётчика и начали насчитывать по 110 кубов газа. В квартире только газовая плита и всё. Поехала на Поповича и мне сказали вызвать контролёра. Прошло 2-а месяца и, аллилуйя, этот день настал когда придет контролёр и это дата сегодня, но его нет. Контролёр не пришел. Куда дальше обращаться? Пока ждала контролёра мне уже насчитали 3и месяца по 110 кубов, а это 2400 грн. Фактически я использую 5-6 кубов, а не 110 кубов.
Не верно передали показания счётчика и начали насчитывать по 110 кубов газа. В квартире только газовая плита и всё. Поехала на Поповича и мне сказали вызвать контролёра. Прошло 2-а месяца и, аллилуйя, этот день настал когда придет контролёр и это дата сегодня, но его нет. Контролёр не пришел. Куда дальше обращаться? Пока ждала контролёра мне уже насчитали 3и месяца по 110 кубов, а это 2400 грн. Фактически я использую 5-6 кубов, а не 110 кубов.
Добрий день Кристина.
Зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт
Нужно ли перезаключать договор "на розподіл" с АТ "Херсонгаз" если был раньше договор на "надання послуг" с ВАТ"ХЕРСОНГАЗ"? Если да, то возможно ли это сделать онлайн(какие и куда необходимо отправить документы)?
Нужно ли перезаключать договор "на розподіл" с АТ "Херсонгаз" если был раньше договор на "надання послуг" с ВАТ"ХЕРСОНГАЗ"? Если да, то возможно ли это сделать онлайн(какие и куда необходимо отправить документы)?
Добрий день Олена.
З АТ Херсонгаз у вас обовязково має бути угода на розподіл. Без угоди надання послуг з розподліу газу, розподіл газу до вашого помешкання неможливе.
Дякуємо за звернення.
З АТ Херсонгаз у вас обовязково має бути угода на розподіл. Без угоди надання послуг з розподліу газу, розподіл газу до вашого помешкання неможливе.
Дякуємо за звернення.
З АТ Херсонгаз у вас обовязково має бути угода на розподіл.
Без угоди надання послуг з розподліу газу, розподіл газу до вашого помешкання неможливе.
Доброго дня. 19.03.2021 у сервісному центрі (Поповича, 3) я робив заявку на виконання робіт з газопостачання, а саме опломбування газової труби у звязку з проведенням ремонтних робіт (спочатку я зробив заявку онлайн - мені зателефонували і сказали підійти в сервісний центр з документами). Але досі дзвінка чи повідомлення не було. Підкажіть, де (як) я можу дізнатись на якому етапі розгляду моя заявка?
Доброго дня. 19.03.2021 у сервісному центрі (Поповича, 3) я робив заявку на виконання робіт з газопостачання, а саме опломбування газової труби у звязку з проведенням ремонтних робіт (спочатку я зробив заявку онлайн - мені зателефонували і сказали підійти в сервісний центр з документами). Але досі дзвінка чи повідомлення не було. Підкажіть, де (як) я можу дізнатись на якому етапі розгляду моя заявка?
Добрий день Павло.
Будь ласка очікуйте на дзвінок оператора сервісного центру для уточнення інформації.
Дякуємо за звернення.
Будь ласка очікуйте на дзвінок оператора сервісного центру для уточнення інформації.
Дякуємо за звернення.
Будь ласка очікуйте на дзвінок оператора сервісного центру для уточнення інформації.
Добрий день! Чому мені не встановлений газовий лічильник, як усім безкоштовно, та що треба для встановлення такого лічильника? Дякую!
Добрий день! Чому мені не встановлений газовий лічильник, як усім безкоштовно, та що треба для встановлення такого лічильника? Дякую!
Добрий день Ірина.
Якщо раніше у вас не було встановлено лічильник, письмово зверніться до АТ Херсонгаз (вул. Поповича 3, каб 11)
Дякуємо за звернення.
Якщо раніше у вас не було встановлено лічильник, письмово зверніться до АТ Херсонгаз (вул. Поповича 3, каб 11)
Дякуємо за звернення.
Якщо раніше у вас не було встановлено лічильник, письмово зверніться до АТ Херсонгаз (вул. Поповича 3, каб 11)
Здравствуйте. приходил контролер для снятия показаний счетчика. сказал что надо заменить счетчик на электронный. На каком основании? Якобы проверку моей модели счетчика уже не делают.
Здравствуйте. приходил контролер для снятия показаний счетчика. сказал что надо заменить счетчик на электронный. На каком основании? Якобы проверку моей модели счетчика уже не делают.
Добрий день Владимир.
Зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт
За январь нафтогаз выставляет долг. По факту использовано 4 куба вы передали 16. Когда будет исправлена ситуация с вашей стороны? Все показания счетчика переданы!
За январь нафтогаз выставляет долг. По факту использовано 4 куба вы передали 16. Когда будет исправлена ситуация с вашей стороны? Все показания счетчика переданы!
Добрий день Ольга.
Осільки з 01.09.20 по по 01.12.20 ви не надавали показники лічильника вам обраховувався плановий обсяг споживання за кодексом ГРМ. рекомендуємо провести звірку.
Дякуємо за звернення.
Осільки з 01.09.20 по по 01.12.20 ви не надавали показники лічильника вам обраховувався плановий обсяг споживання за кодексом ГРМ. рекомендуємо провести звірку.
Дякуємо за звернення.
Осільки з 01.09.20 по по 01.12.20 ви не надавали показники лічильника вам обраховувався плановий обсяг споживання за кодексом ГРМ.
рекомендуємо провести звірку.
Можно ли переслать документы на возврат ожибочно отправленных вам денег а не ходить к вам если да то куда
Можно ли переслать документы на возврат ожибочно отправленных вам денег а не ходить к вам если да то куда
Добрий день Наталья.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів.
Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх
Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Доброго дня. 19.03.2021 у сервісному центрі (Поповича, 3) я робив заявку на виконання робіт з газопостачання, а саме опломбування газової труби у звязку з проведенням ремонтних робіт. Але досі дзвінка чи повідомлення не було. Підкажіть, де (як) я можу дізнатись на якому етапі розгляду моя заявка?
Доброго дня.
19.03.2021 у сервісному центрі (Поповича, 3) я робив заявку на виконання робіт з газопостачання, а саме опломбування газової труби у звязку з проведенням ремонтних робіт. Але досі дзвінка чи повідомлення не було. Підкажіть, де (як) я можу дізнатись на якому етапі розгляду моя заявка?
Добрий день Павло.
Уточніть яким чином ви зробили заявку: через онлайн чи особисто у вікні прийому у сервісному центрі?
Дякуємо за звернення.
Уточніть яким чином ви зробили заявку: через онлайн чи особисто у вікні прийому у сервісному центрі?
Дякуємо за звернення.
Уточніть яким чином ви зробили заявку: через онлайн чи особисто у вікні прийому у сервісному центрі?
Добрий ранок.Чому по вул.Миру 80а другий день відсутній газ.Дякую.
Добрий ранок.Чому по вул.Миру 80а другий день відсутній газ.Дякую.
Добрий день Володимир.
Чи зверталися ви із цим питанням до місцевого відділення АТ Херсонгаз чи на службу 104?
Дякуємо за звернення.
Чи зверталися ви із цим питанням до місцевого відділення АТ Херсонгаз чи на службу 104?
Дякуємо за звернення.
Чи зверталися ви із цим питанням до місцевого відділення АТ Херсонгаз чи на службу 104?
Ошибочно оплатила за февраль на Херсонрегионгаз 822.82 р/с229332.Как можно вернуть деньги?Нельзя ли их перевести в счет оплаты за доставку газа?
Ошибочно оплатила за февраль на Херсонрегионгаз 822.82 р/с229332.Как можно вернуть деньги?Нельзя ли их перевести в счет оплаты за доставку газа?
Добрий день Людмила.
Зверніться з цим питанням до банку. За листом банка сума буде повернута.
Дякуємо за звернення.
Зверніться з цим питанням до банку. За листом банка сума буде повернута.
Дякуємо за звернення.
Зверніться з цим питанням до банку. За листом банка сума буде повернута.