Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5661 запис
Андрей від 20021 Новая Каховка пр Победы 22 кв 22 написав 04.04.2021
Поясните какой тариф на распределение газа в апреле 2021 и какой новый порядок расчета будут ли присылать счета на следующий период?
Поясните какой тариф на распределение газа в апреле 2021 и какой новый порядок расчета будут ли присылать счета на следующий период?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
На головній сторінці особистого кабінету http://194.79.22.199:8080/Abonent або http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ та сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua/ надана уся детальна інформація про розподіл, будь ласка уважно її прочитайте. Персональний обрахунок для кожного споживача надано в його особистому кабінеті або в паперовому рахунку на розподіл.
На головній сторінці особистого кабінету http://194.79.22.199:8080/Abonent або http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ та сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua/ надана уся детальна інформація про розподіл, будь ласка уважно її прочитайте. Персональний обрахунок для кожного споживача надано в його особистому кабінеті або в паперовому рахунку на розподіл.... Згорнути
Людмила від 37368646 Херсон написав 03.04.2021
В январе месяце 2021 года заплатила на ваш счет 600 гривен,хотя газ уже поставлял Нафтогаз Украины.Хотелось бы вернуть эти деньги или перебросить их на счет 37395448 моей дочери Патоке Анастасии и моей матери ветерану войны 90 лет Столбовой М.А.У них по вашим расчетам долг как раз 600 гривен.Один раз пыталась постоять в очереди ,но нет сил,я перенесла короновирус очень тяжелый,и стоять под забором где нет лавочек и холодно у меня не хватило на долго сил. Дочь на работе,а 90 летняя старуха стоять просто не может,она не выходит из дому.Как мне урегулировать этот вопрос?
В январе месяце 2021 года заплатила на ваш счет 600 гривен,хотя газ уже поставлял Нафтогаз Украины.Хотелось бы вернуть эти деньги или перебросить их на счет 37395448 моей дочери Патоке Анастасии и моей матери ветерану войны 90 лет Столбовой М.А.У них по вашим расчетам долг как раз 600 гривен.Один раз пыталась постоять в очереди ,но нет сил,я перенесла короновирус очень тяжелый,и стоять под забором где нет лавочек и холодно у меня не хватило на долго сил. Дочь на работе,а 90 летняя старуха стоять просто не может,она не выходит из дому.Как мне урегулировать этот вопрос?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.... Згорнути
Мирослава від 13171 написав 03.04.2021
Добрый день. Прошу откорректировать мои показания, так как я уже два месяца не пользуюсь газом, а мне поставили плановое потребление, что превышает на 212 кубов действительные. Сегодня я передала через сайт показание счетчика - 8878, а в кабинете значится- 9090 на 1.03.21г. И решите этот вопрос с Нафтогазом, так как в связи с этой ситуацией там образовалась задолженность Мой л/с -13171, Чаплинский р-н.
Добрый день. Прошу откорректировать мои показания, так как я уже два месяца не пользуюсь газом, а мне поставили плановое потребление, что превышает на 212 кубов действительные. Сегодня я передала через сайт показание счетчика - 8878, а в кабинете значится- 9090 на 1.03.21г. И решите этот вопрос с Нафтогазом, так как в связи с этой ситуацией там образовалась задолженность Мой л/с -13171, Чаплинский р-н.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (це - АТ ХЕРСОНГАЗ) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу. В разі неотримання показників - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ. Щоб уникнути різночитань і нарахувань за плановими показниками - просимо щомісяця (виключно з 01 по 05 число) своєчасно вносити показники лічильника будь-яким зручним для вас способом.
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (це - АТ ХЕРСОНГАЗ) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу. В разі неотримання показників - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ. Щоб уникнути різночитань і нарахувань за плановими показниками - просимо щомісяця (виключно з 01 по 05 число) своєчасно вносити показники лічильника будь-яким зручним для вас способом.... Згорнути
Надежда від 12092 Асканія-Нова написав 03.04.2021
Добрый день! Пишу уже неоднократно. За декабрь 2020г Херсонгаз завысил мне потребление кубов на 142 куб. Уже куда только не писала, но в моём кабинете так и значатся 284 куба вместо 142. Показатели счетчика указаны правильно. а вот с арифметикой что-то не то. Ведь 6045 - 5903 =142 куба, а никак не 284. В Нафтогазе висит долг, да и на расчет по транспортировке газа в следующем году это отразится. Прошу исправить ошибку.
Добрый день! Пишу уже неоднократно. За декабрь 2020г Херсонгаз завысил мне потребление кубов на 142 куб. Уже куда только не писала, но в моём кабинете так и значатся 284 куба вместо 142. Показатели счетчика указаны правильно. а вот с арифметикой что-то не то. Ведь 6045 - 5903 =142 куба, а никак не 284. В Нафтогазе висит долг, да и на расчет по транспортировке газа в следующем году это отразится. Прошу исправить ошибку.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Ваші показники відкореговано вручну та надано до постачальника, його корегування ви побачите протягом квітня поточного року.
Ваші показники відкореговано вручну та надано до постачальника, його корегування ви побачите протягом квітня поточного року.... Згорнути
Андрей Москаленко від 18530,г.каховка написав 03.04.2021
Я заплатил не на то счёт за транспортировку газа,как мне вернуть деньги?Чеки и квитанции все есть.
Я заплатил не на то счёт за транспортировку газа,как мне вернуть деньги?Чеки и квитанции все есть.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. Якщо необхідно повернути кошти платнику САМЕ на банківський рахунок ДОДАТКОВО необхідно надати копію паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити ПЛАТНИКА. НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. Якщо необхідно повернути кошти платнику САМЕ на банківський рахунок ДОДАТКОВО необхідно надати копію паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити ПЛАТНИКА. НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку... Згорнути
Наталія від 60715 написав 02.04.2021
У меня не монитизированная субсидия через ,,Ощадбаннк''.Уже задолженность по распределению газа 508грн.Банк не может перечислитьоплату из -за отсутствия вашей заявки на оплату.Я не плачупотому,что мне в банке говорят,чтобы я не накапливала сумму субсидии.Пожалуйста,подайте им сумму надлежащей оплаты.
У меня не монитизированная субсидия через ,,Ощадбаннк''.Уже задолженность по распределению газа 508грн.Банк не может перечислитьоплату из -за отсутствия вашей заявки на оплату.Я не плачупотому,что мне в банке говорят,чтобы я не накапливала сумму субсидии.Пожалуйста,подайте им сумму надлежащей оплаты.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Зазначте свій населений пункт
Зазначте свій населений пункт... Згорнути
Нина від 63519 написав 02.04.2021
Добрый вечер. В марте ошибочно заплатила в ТОВ "Херсон регион газ" 58 гр. До этого платила в "Нафтогаз". Как теперь быть с переплатой . Спасибо
Добрый вечер. В марте ошибочно заплатила в ТОВ "Херсон регион газ" 58 гр. До этого платила в "Нафтогаз". Как теперь быть с переплатой . Спасибо... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.... Згорнути
Оксана від 16087502 написав 02.04.2021
Скажите пожалуйста! Как исправить показания счетчика не правильно подали показания за февраль .
Скажите пожалуйста! Как исправить показания счетчика не правильно подали показания за февраль .... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Чи надали ви фактичні показники станом на 01.04.21?
Чи надали ви фактичні показники станом на 01.04.21?... Згорнути
Ольга від 27943 м. Херсон написав 02.04.2021
Что нужно делать, если подошло время поверки счетчика?
Что нужно делать, если подошло время поверки счетчика?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Надайте свій контактний телефон для узгодження дати проведення робіт
Надайте свій контактний телефон для узгодження дати проведення робіт... Згорнути
Ірина від О/Р 8866 м. Нова Каховка написав 02.04.2021
Доброго дня. Лічильник газу у моїй квартирі потребує повірки ще з 2019р. В минулому році був контролер, яка зафіксувала факт необхідності повірки лічильника.Зараз вже 2021р. спеціалістів з повірки ще не було. Наразі маю великий обсяг спожитого газу за березень 2021р., хоча котел ставила на мінімальне споживання газу. Вважаю за необхідне провести повірку лічильника. Також зазначаю, що минулого разу при повірці покупала лічильник за свій рахунок. Чи замінять мені мій лічильник на новий співробіники Херсонгазу? В який термін мені очікувати дзвінка?
Доброго дня. Лічильник газу у моїй квартирі потребує повірки ще з 2019р. В минулому році був контролер, яка зафіксувала факт необхідності повірки лічильника.Зараз вже 2021р. спеціалістів з повірки ще не було. Наразі маю великий обсяг спожитого газу за березень 2021р., хоча котел ставила на мінімальне споживання газу. Вважаю за необхідне провести повірку лічильника. Також зазначаю, що минулого разу при повірці покупала лічильник за свій рахунок. Чи замінять мені мій лічильник на новий співробіники Херсонгазу? В який термін мені очікувати дзвінка?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Надайте свій контактний телефон
Надайте свій контактний телефон... Згорнути