Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4864 записи
Марина від 65017, м.Херсон написав 02.01.2023:
Доброго дня. Раніше показники лічильника газу передавалися через особистий кабінет АТ "Херсонгаз". У зв'язку з тим, що сайт не працював, показники лічильника 15918 за листопад 2022 були передані 05.12.2022 через електронну пошту АТ Херсонгаз - pokazy@gaz.kherson.ua. В особистому кабінеті показники лічильника 16005 за листопад 2022 не відповідають дійсності. Відповідно у Нафтогазі за листопад 2022 року з'явився борг. Прошу вас відкоригувати показники лічильника за листопад 2022.
Доброго дня. Раніше показники лічильника газу передавалися через особистий кабінет АТ "Херсонгаз". У зв'язку з тим, що сайт не працював, показники лічильника 15918 за листопад 2022 були передані 05.12.2022 через електронну пошту АТ Херсонгаз - pokazy@gaz.kherson.ua. В особистому кабінеті показники лічильника 16005 за листопад 2022 не відповідають дійсності. Відповідно у Нафтогазі за листопад 2022 року з'явився борг. Прошу вас відкоригувати показники лічильника за листопад 2022.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Марина.
Поки тривають стабілізаційні заходи, тимчасово прийом показників обмежено. Будь ласка надайте показники з 01 по 05 число до свого постачальника або зафіксуйте їх для себе будь-яким зручним способом. Згодом усі перерахунки та нарахування будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності
Дякуємо за звернення.
Поки тривають стабілізаційні заходи, тимчасово прийом показників обмежено. Будь ласка надайте показники з 01 по 05 число до свого постачальника або зафіксуйте їх для себе будь-яким зручним способом. Згодом усі перерахунки та нарахування будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності
Людмила від 146948, с.Приозерне написав 02.01.2023:
Кожного місяця я сплачувала за розподіл газу 240 грн. В минулому місяці зайшла на сайт і боргу не було. Сьогодні глянула і там був борг 959,65 грн. Скажіть будь-ласка, звідки взявся такий великий борг, якщо я до сьогоднішнього дня все сплачувала. Перевірте ретельніше.
Кожного місяця я сплачувала за розподіл газу 240 грн. В минулому місяці зайшла на сайт і боргу не було. Сьогодні глянула і там був борг 959,65 грн. Скажіть будь-ласка, звідки взявся такий великий борг, якщо я до сьогоднішнього дня все сплачувала. Перевірте ретельніше.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Людмила.
Усі сплачені кошти надійдуть, наразі відновлюється двосторонній звязок із банками. Будь ласка не хвилюйтеся.
Дякуємо за звернення.
Усі сплачені кошти надійдуть, наразі відновлюється двосторонній звязок із банками. Будь ласка не хвилюйтеся.
вікторія від 39378 херсон написав 02.01.2023:
моя дочка виїхала і я коли передавала покази її лічильника замість показів газового лічильника передала покази електричного що тепер робити
моя дочка виїхала і я коли передавала покази її лічильника замість показів газового лічильника передала покази електричного що тепер робити
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день вікторія.
Поки тривають стабілізаційні заходи, тимчасово прийом показників обмежено. Будь ласка надайте показники з 01 по 05 число до свого постачальника або зафіксуйте їх для себе будь-яким зручним способом. Згодом усі перерахунки та нарахування будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності
Дякуємо за звернення.
Поки тривають стабілізаційні заходи, тимчасово прийом показників обмежено. Будь ласка надайте показники з 01 по 05 число до свого постачальника або зафіксуйте їх для себе будь-яким зручним способом. Згодом усі перерахунки та нарахування будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності
Андрей від о/р 4488, г.Берислав написав 02.01.2023:
Добро ночі.Показники за газ. м.Берислав. о/р :4488, показники : 13512. Кобилецький.А.П м.Берислав. о/р : 1109, показники : 6266. Кильч.А.О м.Берислав. о/р : 4619, показники : 15942
Добро ночі.Показники за газ. м.Берислав. о/р :4488, показники : 13512. Кобилецький.А.П м.Берислав. о/р : 1109, показники : 6266. Кильч.А.О м.Берислав. о/р : 4619, показники : 15942
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Андрей.
Поки тривають стабілізаційні заходи, тимчасово прийом показників обмежено. Будь ласка надайте показники з 01 по 05 число до свого постачальника або зафіксуйте їх для себе будь-яким зручним способом. Згодом усі перерахунки будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності
Дякуємо за звернення.
Поки тривають стабілізаційні заходи, тимчасово прийом показників обмежено. Будь ласка надайте показники з 01 по 05 число до свого постачальника або зафіксуйте їх для себе будь-яким зручним способом. Згодом усі перерахунки будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності
Людмила від 27073 написав 01.01.2023:
Доброе утро Показания счётчика газа. 3431. Пожалуйста напишите какой долг по моему р.сч 27073 Спасибо
Доброе утро Показания счётчика газа. 3431. Пожалуйста напишите какой долг по моему р.сч 27073 Спасибо
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Людмила.
Поки тривають стабілізаційні заходи, тимчасово прийом показників обмежено. Будь ласка надайте показники з 01 по 05 число до свого постачальника або зафіксуйте їх для себе будь-яким зручним способом. Згодом усі перерахунки будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності
Дякуємо за звернення.
Поки тривають стабілізаційні заходи, тимчасово прийом показників обмежено. Будь ласка надайте показники з 01 по 05 число до свого постачальника або зафіксуйте їх для себе будь-яким зручним способом. Згодом усі перерахунки будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності
Игорь від 64326, Херсон написав 31.12.2022:
Добрый день. Я выехал из Херсона в мае, потребления газа нет, показания передавал через личный кабинет одни и теже (28049). За ноябрь передать не получилось т.к. сайт не работал. Сейчас в личном кабинете показания счетчика- 28200, хотя потребление отсутствует и в Нафтогазе у меня долг. Пожалуйста, откорректируйте показания счетчика и передайте в Нафтогаз.
Добрый день. Я выехал из Херсона в мае, потребления газа нет, показания передавал через личный кабинет одни и теже (28049). За ноябрь передать не получилось т.к. сайт не работал. Сейчас в личном кабинете показания счетчика- 28200, хотя потребление отсутствует и в Нафтогазе у меня долг. Пожалуйста, откорректируйте показания счетчика и передайте в Нафтогаз.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Игорь.
Поки тривають стабілізаційні заходи, тимчасово прийом показників обмежено. Будь ласка надайте показники з 01 по 05 число до свого постачальника або зафіксуйте їх для себе будь-яким зручним способом. Згодом усі перерахунки будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності
Дякуємо за звернення.
Поки тривають стабілізаційні заходи, тимчасово прийом показників обмежено. Будь ласка надайте показники з 01 по 05 число до свого постачальника або зафіксуйте їх для себе будь-яким зручним способом. Згодом усі перерахунки будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності
Олена від 1183 смт. Велика Олександрівка написав 31.12.2022:
Доброго дня! Як можна зафіксувати документально,що з липня місяця ніхто в будинку не проживає.? Постачання газу до будинку перекрито. Чи можна не сплачувати за транспортування,так як у будинку ніхто не живе бо пошкоджений? Дякую.
Доброго дня! Як можна зафіксувати документально,що з липня місяця ніхто в будинку не проживає.? Постачання газу до будинку перекрито. Чи можна не сплачувати за транспортування,так як у будинку ніхто не живе бо пошкоджений? Дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олена.
Будь ласка уточніть чи надавали ви відповідну заяву до АТ Херсонгаз, чи є у вас акт про пошкодждення будинку (акт ДСНС, фото, відео, акт місцевих органів самоврядування тощо)
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть чи надавали ви відповідну заяву до АТ Херсонгаз, чи є у вас акт про пошкодждення будинку (акт ДСНС, фото, відео, акт місцевих органів самоврядування тощо)
Галина від 11379 Білозерка написав 30.12.2022:
Уточнення до попереднього повідомлення. За жовтень виставлено 59 м куб спожитого газу. Але з квітня в будинку ніхто не проживає. Фактичний показник лічильника 60651, а не 60710. Як і хто має виправити цю помилку? Дякую.
Уточнення до попереднього повідомлення. За жовтень виставлено 59 м куб спожитого газу. Але з квітня в будинку ніхто не проживає. Фактичний показник лічильника 60651, а не 60710. Як і хто має виправити цю помилку? Дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Галина.
Поки тривають стабілізаційні заходи, тимчасово прийом показників обмежено. Будь ласка надайте показники з 01 по 05 число до свого постачальника або зафіксуйте їх для себе будь-яким зручним способом. Згодом усі перерахунки будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності
Дякуємо за звернення.
Поки тривають стабілізаційні заходи, тимчасово прийом показників обмежено. Будь ласка надайте показники з 01 по 05 число до свого постачальника або зафіксуйте їх для себе будь-яким зручним способом. Згодом усі перерахунки будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності
Галина від 11379 Білозерка написав 30.12.2022:
Добрий день. З квітня місяця 2022 року і по сьогодні в будинку ніхто не проживає через війну, показники спожитого газу не змінились з квітня: 60651. Показники подавались на сайт Нафтогазу, оскільки особистий кабінет Херсонгазу не працював. Як тепер відкорегувати показники спожитого газу? Дякую.
Добрий день. З квітня місяця 2022 року і по сьогодні в будинку ніхто не проживає через війну, показники спожитого газу не змінились з квітня: 60651. Показники подавались на сайт Нафтогазу, оскільки особистий кабінет Херсонгазу не працював. Як тепер відкорегувати показники спожитого газу? Дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Галина.
Поки тривають стабілізаційні заходи, тимчасово прийом показників обмежено. Будь ласка надайте показники з 01 по 05 число до свого постачальника або зафіксуйте їх для себе будь-яким зручним способом. Згодом усі перерахунки будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності
Дякуємо за звернення.
Поки тривають стабілізаційні заходи, тимчасово прийом показників обмежено. Будь ласка надайте показники з 01 по 05 число до свого постачальника або зафіксуйте їх для себе будь-яким зручним способом. Згодом усі перерахунки будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності
Андрей від о/р 4488, г.Берислав написав 30.12.2022:
Доброї ночі.Підкажіть заборгованість за розподіл: м.Берислав. о/р: 4488. м.Берислав. о/р: 1109. м.Берислав. о/р: 4619
Доброї ночі.Підкажіть заборгованість за розподіл: м.Берислав. о/р: 4488. м.Берислав. о/р: 1109. м.Берислав. о/р: 4619
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Андрей.
Поки тривають стабілізаційні заходи, тимчасово прийом показників обмежено. Будь ласка надайте показники з 01 по 05 число до свого постачальника або зафіксуйте їх для себе будь-яким зручним способом. Згодом усі перерахунки та нарахування будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності
Дякуємо за звернення.
Поки тривають стабілізаційні заходи, тимчасово прийом показників обмежено. Будь ласка надайте показники з 01 по 05 число до свого постачальника або зафіксуйте їх для себе будь-яким зручним способом. Згодом усі перерахунки та нарахування будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності